שתף קטע נבחר

 

ריקן: "כשניצחנו אף אחד לא דיבר על הרוטציות"

קשר מכבי ת"א דיבר לקראת המשחק מחר (ג', 20:15) מול בני יהודה והתייחס כמובן להדחה הכואבת מהגביע. איביץ': "אי אפשר להרגיש טוב אחרי כזה הפסד, אבל צריך לשים את זה מאחור". שישה אוהדים הורחקו ל-30 יום בגלל מעורבות באירועי הדרבי

כשטראומת ההדחה מגביע המדינה עדיין באוויר, תתארח מחר (שלישי, 20:15) מכבי תל אביב אצל בני יהודה במסגרת מחזור אמצע השבוע בליגת העל.

 

מאמן הצהובים, ולדימיר איביץ', התייחס כמובן להפסד לאום אל פאחם: "אי אפשר להרגיש טוב אחרי כזה הפסד, אבל צריך לשים את זה מאחור ולהתרכז בליגה ובמשחק מחר. אני מודאג בכל פעם שאנחנו לא מנצחים וזה נורמלי עבור מועדון כמו מכבי ת"א. כשלא מנצחים שלושה משחקים ברציפות, צריך לבדוק מדוע ולמצוא פתרון".

 

ולדימיר איביץ' מדבר במסיבת העיתונאים (צילום: ראובן שוורץ)
איביץ'. "כשלא מנצחים שלושה משחקים ברציפות, צריך לבדוק מדוע ולמצוא פתרון"(צילום: ראובן שוורץ)
 

"אמרתי כבר בסיום המשחק שאני לוקח אחריות על ההפסד. מגיע להם כבוד על מה שעשו מולנו, אבל השחקנים חייבים ללמוד להגיב במצבים כאלה, כי זה לא הגיוני שנספוג שלושה שערים במשחק אחד, אחרי שלא ספגנו במשך סיבוב שלם".

 

הסרבי המשיך: "מצפים לנצח מחר ועובדים כדי להגיע הכי מוכנים. אני מאמין בשחקנים שלי והוכחתי את זה כבר בעבר. השחקנים יודעים שהדלת שלי פתוחה בכל עת. דברים כאלה קורים גם למועדונים הגדולים בעולם וצריך לקחת אחריות ולחזור לעצמנו יחד עם התמיכה של הקהל". על עתידו: "לא מוכן לדבר על כך. לא יודע מה יקרה אפילו עוד חודש".

 

גם אבי ריקן, שכבש ובישל מול א.א פאחם, דיבר על ההפסד הכואב: "היינו צריכים להגיב יותר מהר על המגרש. אנחנו מאוכזבים ויש לנו צ'אנס לתקן בליגה. אין שחקן שלא רוצה לקחת גביע וכמו שאמרתי זה מאוד מאכזב". גם לנו השחקנים יש כמובן אחריות להפסד".

 

אבי ריקן (צילום: עוז מועלם)
אבי ריקן. "היינו צריכים להגיב יותר מהר על המגרש"(צילום: עוז מועלם)
  

  

בנוגע לשיטת הרוטציה של איביץ': "גם בעבר היו רוטציות, אבל ניצחנו אז אף אחד לא דיבר על כך. לנו כשחקנים זה ברור שיש רוטציה. היינו צריכים לנצח בגביע ולא משנה מי שיחק". על הכתומים: "בני יהודה הקשתה עלינו בשנים האחרונות ונצטרך להיות במיטבנו. רוצים לצאת לדרך חדשה עם ניצחון".

 

בתוך כך, גם אירועי הדרבי עדיין לא נרגעו. היום הודיעה המשטרה כי עצרה שישה אוהדים נוספים בחשד למעורבות באירועים. האוהדים ממכבי והפועל ת"א, הורחקו ל-30 ימים ממשחקי הכדורגל ויובאו מחר בפני שופט ביהמ"ש השלום בתל אביב, שם יבקשו להרחיקם עד תום העונה.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים