שתף קטע נבחר

איביץ': "הרגשנו אחריות גדולה לנצח אחרי מה שקרה בגביע"

מאמן מכבי ת"א דיבר בסיום ה-0:3 על בני יהודה: "לא מרגיש טוב גם אחרי תיקו, אז תנסו לנחש איך הרגשתי באום אל פאחם". אצילי: "קיבלנו סטירה וידענו שחייבים להרים את עצמנו". אבוקסיס: "היינו יריבה לרבע שעה וזהו. נחזק את החלק הקדמי בינואר"

מכבי תל אביב שיחררה לא מעט לחץ אחרי ה-0:3 הערב (שלישי) על בני יהודה. מי שעמד במרכז תשומת הלב היה כמובן המאמן, ולדימיר איביץ', שדיבר בסיום על הימים האחרונים:

 

"היה מאוד חשוב לנו לנצח אחרי ההדחה בשבת כי הרגשנו אחריות גדולה על מה שקרה", אמר הסרבי. "אני לא מרגיש טוב גם אחרי תיקו, אז תנסו לנחש איך הרגשתי אחרי ההפסד בשבת. כמו שאמרתי בעבר זה הכדורגל ודברים כאלה קורים לכל מאמן בעולם. צריך להמשיך לעבוד. עכשיו צריך להתכונן למשחק הבא".

 

שחקני מכבי ת
עומר אצילי. צמד וניצחון(צילום: עוז מועלם)
 

על היכולת של שחקניו ובמיוחד יונתן כהן שבישל שלושה שערים: "כל השחקנים נתנו את מה שאני מצפה מהם והם גם יכולים לשפר את עצמם. אנחנו יודעים לייצר מצבים והראינו זאת בשנה וחצי האחרונות. המטרה היא לנצח וברגע שלא עושים זאת, אנשים מתחילים לדבר". כובש הצמד, עומר אצילי: "ידענו שזה משחק שיכול לתת לנו דחיפה לעונה. אין לי הסבר למה שקרה בשבת. זה משהו שיכול לקרות אחת ל...קיבלנו סטירה וידענו שחייבים להרים את עצמנו".

 

בצד השני, יוסי אבוקסיס הודה שקבוצתו לא הייתה בעניינים: "השער הראשון פשוט חיסל אותנו. היינו יריבים לרבע שעה וזהו, אחר כך לא היינו במשחק. אני לא מאמין גדול בשינויים בינואר, אבל נצטרך לרענן את החלק הקדמי שלא מתפקד כל כך.

 

יוסי אבוקסיס (צילום: עוז מועלם)
יוסי אבוקסיס. מחפש חיזוק(צילום: עוז מועלם)
  

 

מאמן בני יהודה המשיך: "שחקנים נותנים הכל, אבל איבדנו את הביטחון אחרי השער הראשון. מכבי ת"א יותר טובה מאיתנו בכל עונה ובטח העונה הזאת. ראו את ההבדלים במגרש. נצטרך להמשיך קדימה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ולדימיר איביץ'
צילום: עוז מועלם
מומלצים