שתף קטע נבחר

שלומי אזולאי: "אשדוד צריכה להיות 'רעה' ולקחת נקודות"

לקראת המשחק נגד הפועל רעננה (ראשון, 19:00), הקשר התייחס לסדרה בת תשעה משחקים בהם לא השיגה קבוצתו ניצחון: "אנחנו משחקים היטב, אבל הנקודות לא בכיס, אז זה לא מעניין". פרנסיס קיירמה על הכוונת

במ.ס אשדוד עסקו בשבוע האחרון בלא מעט דברים שלאו דווקא קשורים למשחק ביום ראשון הקרוב (19:00) מול נועלת הטבלה, הפועל רעננה, באצטדיון הי"א'. בתחילת השבוע התעסקו במועדון בחילוף המשונה של רוני אוואט, שהוציא את רועי גורדנה 14 דקות לאחר שעלה כמחליף במשחק מול הפועל באר שבע. בהמשך הודיע אוואט לראשי המועדון כי הוא ישלים הליך רפואי נוסף הקשור במחלתו ולא יעמוד על הקווים במשחק הקרוב.

 

 

את אוואט יחליף מאמן קבוצת הנוער, אלי לוי, שהתייחס להתמודדות הקרובה: "הפועל רעננה קבוצה טובה. אמנם יש להם ניצחון אחד, אבל הוא על בית"ר ירושלים. אז אם הם ניצחו אותם זה אומר בדיוק איזו קבוצה הם. אולי הם בתקופה לא טובה, אבל אני מקווה שהם ישארו בתקופה הזו גם אחרי המשחק נגדנו".

 

אלי לוי ושלומי אזולאי (צילום: מאור לוי)
אלי לוי ושלומי אזולאי(צילום: מאור לוי)

 

על משחקו הראשון על הקווים בקבוצה הוסיף לוי: "נאחל לרוני החלמה מהירה ושיחזור כמה שיותר מהר. אפקט של מאמן חדש? נראה". שלומי אזולאי התייחס לסדרה בת תשעה משחקים בהם לא השיגה קבוצתו ניצחון: "יכולנו להיות עם הרבה יותר נקודות. כל פעם אני הולך ברחוב ואומרים לי שאנחנו משחקים טוב, אבל הנקודות לא בכיס, אז זה לא מעניין. צריכים להפסיק עם המנטליות הזאת ולהיות קבוצה יותר רעה במובן של ניצחונות".

 

האירוע המרגש מהשבוע האחרון היה חזרתו לאימונים של הקפטן ובנו של הבעלים, טום בן זקן, לאחר כמעט שנה של היעדרות. באשדוד מתעניינים בחלוץ פרנסיס קיירמה, ששוחרר מהפועל תל אביב.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מאור לוי
אלי לוי ושלומי אזולאי
צילום: מאור לוי
מומלצים