שתף קטע נבחר

הפועל ת"א לאוהדים: "מנוי מוזל אם הקבוצה לא תעמוד לדין"

אחרי העונש הקשה הנהלת האדומים פנתה לאוהדיה ברשתות החברתיות: "במידה והמועדון לא יעמוד לדין עד תום העונה, מינויי שערים 4-5 באצטדיון בלומפילד יימכרו בעונה הבאה במחיר של 500 שקלים בלבד"

דף חדש בין בעלי הפועל ת"א לאוהדים? הנהלת המועדון פנתה לאוהדים באמצעות הרשתות החברתיות, בבקשה לשים סוף למעשי האלימות השונים. הם גם החליטו על חידוש מעניין: במידה והאדומים לא יעמדו לדין עד סיום העונה המנויים לשערים 4-5 בבלומפילד יימכרו במחיר מוזל של 500 שקלים בלבד.

 

בהודעת המועדון נכתב בין היתר: "אין צורך להסביר עד כמה אירועים אלימים כמו השלכת חפצים, שירי שואה, התנהגות בלתי הולמת והתפרעויות - גורמים למועדון נזק תדמיתי וכלכלי, פוגעים אנושות במאמצים למציאת רוכש, ביכולת לחזק את הקבוצה מקצועית ובנוסף, גורם לאוכלוסיות רבות להדיר את רגליהם ממגרשי הכדורגל."

 

אוהדי הפועל תל אביב (צילום: ראובן שוורץ)
אוהדי ת"א. יעמדו באתגר?(צילום: ראובן שוורץ)
 

 

 

המועדון, עובדים, אוהדים, הנהלה, צוות מקצועי ושחקנים – אחד הם. במטרה לאחד את כולנו מאחורי הקבוצה ומשימותיה הרבות בהמשך העונה - ולשים סוף למקרי האלימות, החלטנו לנקוט בגישה שונה".

 

כזכור, הפועל תל אביב ספגה עונש חמור בעקבות הדלקת האבוקות במהלך הדרבי. האדומים נענשו בשלושה משחקי רדיוס, שלאחר מכן הפכו לשני משחקים בעקבות ערעור לבית הדין העליון. כמו כן שערים 4-5 ייסגרו לשני משחקים והמועדון נקנס ב-50,000 שקל. ביום ראשון הם יארחו את הפועל באר שבע באצטדיון בנתניה ובעקבות הזזת המשחק, יספגו נזק כלכלי של יותר ממיליון שקל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אוהדי הפועל תל אביב
צילום: עוז מועלם
מומלצים