שתף קטע נבחר

רעננה מחכה שגאנם יחזור לכבוש

במועדון בונים על השערים של החלוץ שישוב מהשעיה - גם כדי להעלות את הערך שלו לקראת מכירה בקיץ. המאמן אביטן רוצה ניצחון בכורה הערב מול אשדוד: "משוכה רצינית, מאמין בשחקנים". השוער צור: "באים לצאת לדרך חדשה".

מהמקום האחרון בטבלה ועם ניצחון ליגה אחד בסיבוב הראשון תנסה הערב (ראשון) הפועל רעננה לשנות את מצבה הקשה, במשחק מול מ.ס אשדוד. התחושה במועדון היא של שעת חירום, כאשר הקבוצה ניצבת עם 10 נקודות בלבד, קצב צבירה שיוביל ללא ספק לליגה הלאומית בסיום העונה.

 

לרשותו של המאמן ניסו אביטן יעמוד הערב סגל חסר כשמי שיבלוט בהיעדרו הוא הבלם המורחק דויד מתיאוס. לעומתו, הבלם עידן לוי צפוי לשוב לסגל, בדומה לקייס גאנם שריצה עונש הרחקה במשחק הקודם מול הפועל חדרה. ברעננה מצפים מהחלוץ לחזור לתקופה הטובה שלו מתחילת העונה ובעיקר לספק מספרים – גם כדי לעזור לקבוצה לצבור נקודות וגם מפני שהתוכנית של ראשי המועדון היא למכור אותו בסיום העונה.

 

שחקני רעננה חוגגים (צילום: ראובן שוורץ)
שחקני רעננה חוגגים עם גאנם. רוצים עוד(צילום: ראובן שוורץ)

 

המאמן אביטן אמר לקראת המשחק: "מ.ס. אשדוד נמצאת בכושר טוב, אבל לאחרונה גם היא לא צברה נקודות. אנחנו מאוד מקווים לחזור לנצח למרות משוכה מאוד רצינית". לגבי הביטחון של השחקנים הוסיף אביטן:"אחרי תקופה ארוכה שלא מנצחים - זה פוגע בביטחון, אנחנו עושים את כל מה שצריך ומקווים שהשחקנים ידעו להתמודד עם המצב שלנו. אני מאמין בהם שהם מסוגלים לעשות את זה".

 

השוער אסף צור הוסיף: "אנחנו עובדים קשה באימונים במהלך השבוע, הצוות המקצועי מכין אותנו למשחק כדי לבוא ביום ראשון לנצח ולצאת לדרך חדשה. עבורי באופן אישי, תמיד זה חשוב לתת הופעות טובות במשחקים, אבל כרגע הדבר הכי משמעותי זה ההצלחה של הקבוצה ואנחנו נעשה הכל כדי שהמצב ישתפר ונעלה למקום גבוה יותר בטבלה".

 

הפועל רעננה  (צילום: עוז מועלם)
ניסו אביטן. "אשדוד בכושר טוב" (צילום: עוז מועלם)

 

בעניין אחר - קבוצת הנוער של המועדון התחזקה בחלוץ הגנאי בן ה-18 סימפסון קוואסי שמשתייך לסגל הנבחרת של מולדתו. קוואסי חתם לארבע שנים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
קייס גאנם
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים