שתף קטע נבחר

 

וארן: "אני מאוכזב, יש משחקים פחות טובים"

כובש הצמד מול קריית שמונה לא מרוצה מה-2:2 שמנע מקבוצתו להתקרב למכבי ת"א ומכבי חיפה. במועדון מקווים שקינדה יהיה כשיר להתמודדות מול המוליכה. בק"ש חגגו: "זו נקודה חשובה, רואים שכולם מחויבים"

אכזבה גדולה בבית"ר ירושלים מהתיקו 2:2 הביתי עם עירוני קריית שמונה. בקבוצה קיוו להשיג שלוש נקודות ולהתקרב למובילות מכבי תל אביב ומכבי חיפה.

 

 

"אני מאוכזב, אבל צריך להמשיך ולהתקדם", אמר אנתוני וארן, שכבש צמד. "אנחנו לא מסתכלים על המשחק ביום שני בין מכבי תל אביב למכבי חיפה ויותר מסתכלים עלינו.  אני לא שמח מהתיקו, אבל מרוצה מהבחינה האישית. ספגנו שני שערים, אבל אין מה לעשות. יש משחקים פחות טובים וצריך להמשיך מכאן. כשאני על המגרש אני מנסה להוכיח שהמקום שלי בבית"ר".

 

וארן חוגג (צילום: עוז מועלם)
אנתוני וארן(צילום: עוז מועלם)

 

בבית"ר יחלו כעת בהכנות לקראת משחק החוץ מול מכבי תל אביב ביום שני הבא שיתקיים בסמי עופר, בעקבות עונש הרדיוס שספגו הצהובים-כחולים. המטרה העיקרית תהיה הכשרתו של גדי קינדה, שהוחלף אתמול בעקבות כאבים במפשעה. לסגל ישובו פרדי פלומן ודן איינבינדר, שסיימו לרצות השעייה בעקבות צבירת כרטיסים צהובים.

 

שמחה בקריית שמונה

בקריית שמונה הביעו שביעות רצון. הקפטן עידן נחמיאס: "זו נקודה מאוד חשובה מול קבוצה במומנטום מצוין. היה משחק עם הרבה אופי והקרבה ואנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה. על התקופה האחרונה אמר הבלם: "רואים שכולם מחויבים ולקחו את עצמם בידיים. אין בלוף בכדורגל ומי שעובד קשה מצליח".

 

על ההמשך אמר נחמיאס: "שלוש שנים אני בקריית שמונה ובכל פעם שהסתכלנו למעלה היינו בירידה. אנחנו צריכים להסתכל לקראת המשחק מול חדרה ולא מעבר". קובי רפואה צפוי לבקש מאיזי שירצקי אור ירוק לחזק את הקבוצה בקשר וחלוץ נוספים במטרה לנסות להגיע לפלייאוף העליון. השוער דז'יוגאס ברטקוס, שלא שיחק בגלל שבר באצבע, צפוי להיעדר בחודש הקרוב. בק"ש שיבחו את גד עמוס ששיחק במקומו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אנתוני וארן
צילום: עוז מועלם
מומלצים