שתף קטע נבחר

אחרי ההפסד להפועל ת"א: גל שיחרורים בב"ש

לפחות ארבעה שחקנים, ביניהם ג'ימי מארין, עשויים לעזוב את הקבוצה בינואר הקרוב. עמית ביטון יישאר ויילחם על מקומו בסגל. פאוליניו עשוי לשחק מול הפועל רעננה

בשבוע שעבר, לאחר הניצחון של הפועל באר שבע 1:2 על מ.ס אשדוד, אמר ברק בכר שאי אפשר עדיין להגיד שקבוצתו יצאה מהמשבר שפקד אותה. אתמול דבריו של המאמן התבררו כמדויקים לאחר שהפועל באר שבע הפסידה 1:0 בחוץ להפועל תל אביב והציגה את אחד ממשחקיה הגרועים ביותר העונה. בסיום בכר נראה מאוכזב מאוד, אך הוא עדיין מאמין שביכולתו להוציא את קבוצתו מהבוץ.

ברק בכר: "שחקנים ישוחררו בינואר"

 

בהנהלת המועדון עוד קיוו שתוצאות המחזור שכללו אובדן נקודות של בית"ר ירושלים יחד עם משחק בין המוליכות מכבי חיפה למכבי תל אביב יחזיר את באר שבע לצמרת הגבוהה, אך אתמול כבר הודה בכר בפה מלא: "בשלב הזה אין לנו מה להסתכל על המקום הראשון או השני. נצטרך לחזור להיות יציבים בתוצאות. חשבנו שעשינו את זה אבל עכשיו כשחזרנו אחורה נצטרך לחזור שוב למסלול ואם זה יהיה רלוונטי נסתכל יותר למעלה, אבל היום אנחנו לא שם". בסביבתו של המאמן חזרו אתמול על  ההערכה שהוא יעזוב בתום העונה בצורה מכבדת, למרות שיש לו חוזה לעוד שנתיים. בכר ישלים חמש עונות בבאר שבע בה הוליך אותה לשלוש אליפויות היסטוריות.

 

הפועל תל אביב מול הפועל באר שבע (צילום: עוז מועלם)
בכר. אכזבה גדולה בב"ש(צילום: עוז מועלם)

 

במועדון התאכזבו מכך שבן ביטון ומיגל ויטור ייעדרו ממשחק שמינית הגמר בעוד כשבוע וחצי נגד מכבי נתניה, זאת לאחר שספגו כרטיס צהוב חמישי שיגרום להם להיעדר מהמשחק. ביטון קיבל צהוב אחרי דיבורים עם השופט, וייערך עימו בירור על כך. חלון העברות של חודש ינואר ייפתח מחר ובאר שבע תוכל להשתמש כבר בשבת במשחק נגד רעננה בשירותיו של הרכש הברזילאי פאוליניו. מחר נקבע לקבוצה משחק אימון נגד הכח עמידר רמת גן מליגה א' בעיקר כדי להעניק לו דקות משחק.

 

פתיחת חלון העברות תוביל גם לדילול הסגל כשהראשונים שאמורים לעזוב הם הקשרים תומר יוספי וגל לוי , שככל הנראה יושאלו. יוספי עשוי לשחק נגד באר שבע כבר בשבת כשהפועל רעננה, היא אחת הקבוצות המעוניינות בשירותיו.  שחקן נוסף שהיה אמור לעזוב הוא השוער השלישי רז רחמים, בו מעוניינות בני לוד והפועל עפולה מהליגה הלאומית, אך העובדה שארנסטס שטקוס פצוע כרגע, מעכבת את המהלך. גם ג'ימי מארין, שחל פיחות ניכר במעמדו, עשוי לעזוב.

 

עמית ביטון שלא מקבל הרבה קרדיט לאחרונה אמור להישאר ולהילחם על מקומו. בקבוצה מקווים שבחלון ההעברות הזה יסתיים הסיפור עם שיר צדק, והוא יחתום בקבוצה אחרת. עבדאללה אבו עאבד,  חלוץ קבוצת הנוער ששולב אתמול, אמור להמשיך לקבל דקות בקבוצה הבוגרת. משחק האימון, שהיה אמור להתקיים מחר מול הכח עמידר רמת גן בוטל עקב אי מציאת מגרש מתאים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים