שתף קטע נבחר

תורג'מן הודיע לדיוויד בויסן כי הוא רשאי לחפש קבוצה

ביממה אחרי הניצחון החשוב 1:2 על בני יהודה, סקציה נס ציונה שיחררה את החלוץ ושמה עין על רוסלן ברסקי, מתן חוזז ואילון אלמוג. המאמן לקראת המשך המאבקים בתחתית: "משחק העונה הוא נגד הפועל כפר סבא"

סקציה נס ציונה רשמה 1:2 על בני יהודה, ולניצחון משמעויות רבות. קודם כל היא עלתה מעל לקו האדום והורידה לשם את הפועל כפר סבא אותה תפגוש במחזור הבא. שנית, זהו ניצחון חוץ ראשון העונה לשחקנים של עמיר תורג'מן שהציגו אופי אדיר עם שער ניצחון בדקה ה-92.

 

לטבלת ליגת העל

 

נס ציונה מתאוששת נהדר בסיבוב השני מפתיחת העונה האיומה והשיגה בארבעת המשחקים האחרונים שבע נקודות, כולל 1:1 מול מכבי ת"א בבלומפילד. בכלל, הסקציה אוהבת לשחק באצטדיון היפואי: בשלושה משחקים העונה היא לא הפסידה בו (ניצחון ושתי תוצאות תיקו).

 

רז שטיין (צילום: ראובן שוורץ)
שטיין. סחט מחמאות(צילום: ראובן שוורץ)

 

למרות השיפור ביכולת, בקבוצה עדיין מבינים שבכדי לשרוד בליגה הם חייבים להתחזק בשני שחקנים לפחות, מה גם שעדיין קיימת האפשרות שהמושאל סאקו טורה יחזור למכבי חיפה כבר בחלון ההעברות הנוכחי. בנס ציונה מקווים כי מכבי ת"א תשחרר שחקנים ואז אחד מבין רוסלן ברסקי, מתן חוזז ואילון אלמוג יצטרפו. הבוקר קיים עמיר תורג'מן שיחה עם החלוץ דיוויד בויסן והודיע לו כי הוא רשאי לחפש קבוצה חדשה.

 

בסיום המשחק, המאמן עמיר תורג'מן ניסה לשמור על איפוק: "אני עדין ב1:1 ובשער שקיבלנו. אבל זה ניצחון מתוק וזה מראה כמה אופי ואחדות יש לקבוצה הזו. משחק העונה הוא אנחנו מול כפר סבא ביום ראשון. צריך לעבות את הסגל במקומות מסוימים ואנחנו נעבה".

 

מכבי תל אביב חגיגה (צילום: ראובן שוורץ)
ברסקי וחוזז. מועמדים(צילום: ראובן שוורץ)

 

כובש השער הראשון, רז שטיין, אמר: "זה אושר גדול. תמיד כיף לכבוש במיוחד כשזה עוזר לקבוצה לנצח. כולם יודעים מה עברתי, אני בטוח שזה עושה טוב גם לאבא שלי. אלה רגעים מרגשים בשבילי".

 

מי שמקבל קרדיט ממאמנו במשחקים האחרונים הוא הבלם אושר אבו: "יש לנו הרבה אופי, אבל אסור לנו כקבוצה לספוג את השערים האלה בדקות האחרונות. לא תמיד נצליח לכבוש שוב. אנחנו תמיד מאמינים בעצמנו גם ברגעים יותר קשים ולא מרימים ידיים. אנחנו עובדים מאד קשה במשך השבוע כדי לייצר המשכיות ולהשיג תוצאות טובות. אני שמח שאני משחק, עבדתי מאד קשה גם כשלא שיחקתי.כמובן שהכי חשוב שהקבוצה ניצחה. כדורגל זה מאוד נזיל. לפני חודש וחצי הייתי במקום אחר וכמעט מחוץ לקבוצה. אבל זה הכדורגל, עבדתי מאד קשה כדי להגיע למקום שאני בו היום". 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
עמיר תורג'מן
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים