שתף קטע נבחר

"אבוקסיס הדליק אותנו מחדש"

שחקנים בהפועל באר שבע מרוצים מאוד מהמאמן החדש כבר אחרי אימון אחד. פאוליניו נפצע והבכורה שלו תדחה. צדק לא הורשה להשתתף באסיפה הראשונה של אבוקסיס

 

אימון אחד בלבד הספיק להעביר יוסי אבוקסיס כמאמנה החדש של הפועל באר שבע, וכבר שחקנים בקבוצה מתארים שהגעתו גרמה לשינוי חד באווירה במועדון. לטענתם, באופן טבעי בהתאם לתוצאות הלא טובות שהושגו בחודשיים האחרונים, הייתה אווירה לחוצה ולא טובה באימונים.

 

לטבלת ליגת העל בכדורגל

 

"אין מה לעשות לפעמים בכדורגל זעזוע הוא בלתי נמנע. עכשיו כבר ברור לכולם שהמצב שהיה בתקופה האחרונה לא יכול היה להימשך לאורך זמן", אמר שחקן בקבוצה, שהוסיף: "יוסי הגיע והדליק אותנו מחדש. נקווה שזה יבוא לידי ביטוי גם בתוצאות".

 

אבוקסיס באימון ב
אבוקסיס באימון ב"ש(צילום: הרצל יוסף)

שחקני באר שבע  (צילום: הרצל יוסף)
שחקני ב"ש באימון(צילום: הרצל יוסף)

 

פציעתו בברך של שחקן ההתקפה החדש פאוליניו במהלך האימון פגעה קצת בהתלהבות השחקנים. הברזילאי, שמתאמן עם ב"ש כחודש, היה אמור לערוך את הופעת הבכורה שלו בשבת נגד הפועל רעננה בחוץ. בשבועיים האחרונים נפוצו שמועות על כך שהברזילאי הגיע מהקאן השבדית עם פציעה. בב"ש הכחישו זאת, וגם אתמול טענו שהוא נפצע באימון, דבר שגרתי שיכול לקרות לכל שחקן ואין לזה קשר להיסטוריה הרפואית שלו. פאוליניו יעבור בדיקת הדמיה שתאפשר לקבל אבחון מדויק למצבו. במועדון מקווים שלא מדובר בפציעה רצינית, אך בכל מקרה הוא לא ישחק בשבת. שחקן נוסף שייעדר בוודאות הוא לואי טהא, שעדיין סובל מפציעה במפשעה. הקפטן בן ביטון בספק גם הוא להתמודדות לאחר שהתלונן הוא על רגישות בשרירים.

 

הגעתו של אבוקסיס גרמה לכך שהשינויים שתוכננו בסגל הקבוצה הוקפאו לפחות עד לאחר משחק הגביע בעוד שבוע נגד מכבי נתניה. יחד עם זאת, במעמדם של שיר צדק ועמראן אלקרינאווי לא חל שינוי והם לא נמצאים בתוכניות המקצועיות. יש לציין שכמו בתקופת בכר בה צדק ואלקרינאווי לא הורשו להיות נוכחים באסיפות קבוצתיות, הם נדרשו לעזוב את חדר ההלבשה גם באסיפה שקיימה אלונה ברקת עם השחקנים ביום שלישי, ובשיחה בה הוצג אתמול אבוקסיס. צדק מעוניין לעבור למכבי נתניה, אך כמו בקיץ כשהיה מועמד להפועל תל אביב מה שמונע את המעבר זו מחלוקת בנוגע להפרש בין החוזה המוצע לו בנתניה והחוזה הנוכחי שלו בב"ש.

 

הפועל באר שבע (צילום: עוז מועלם)
צדק. בסיטואציה לא נעימה(צילום: עוז מועלם)

 

גם עתידו של מאור מליקסון שפרש לאחרונה לא ברור. בתקופה הקרובה, לאחר שהרוחות במועדון יירגעו, תיערך פגישה בין הקפטן לשעבר להנהלת המועדון בה ידונו על האפשרויות להמשך דרכו. יש לציין ששני הצדדים מעוניינים להמשיך את ההתקשרות ביניהם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הרצל יוסף
יוסי אבוקסיס
צילום: הרצל יוסף
מומלצים