שתף קטע נבחר

לוי הוצג בבני יהודה, אוהדים קיללו את אברמוב

פארסה במסיבת העיתונאים בה הוצג המאמן החדש של בני יהודה: מספר אוהדים הפריעו ללא הפסקה לדברי הבעלים שאמר: "אם הם רוצים שאעזוב שיביאו רוכש". לוי: "אף פעם לא פחדתי מאתגרים, חייבים את הקהל איתנו"

 

מאמנה החדש של בני יהודה, אלישע לוי, הוצג בצהריים (חמישי) במסיבת עיתונאים רשמית לאחר שחתם לעונה וחצי. במהלך דבריו ובמספר הזדמנויות נוספות, התפרצו מספר אוהדים למקום וקראו כנגד הבעלים ברק אברמוב. 

 

אלישע לוי סיכם בבני יהודה

"אי אפשר היה להחזיק את יוסי אבוקסיס בכוח"

לטבלת ליגת העל

 

הבעלים שהיה מעט נסער, הגיב על מחאת האוהדים: "לא מבין את המחאה הזאת. יש להם מניעים נסתרים. אם הם רוצים שאעזוב, שיביאו רוכש שייקח את ההתחייבויות שלקחתי על עצמי. באתי לתת מעצמי. עצם העובדה שהבאתי את אלישע לוי היא אמירה שאני עושה לטובת המועדון. התקציב העונה גבוה ביחס בעונה שעברה. הקהל הטוב של בני יהודה לא רוצה להגיע בגלל האנשים האלה. המשטרה צריכה לפעול בנושא. היום זה קללות ומחר יכול להיות משהו אחר. באתי לבני יהודה בגלל הקהל. אותם אנשים שפגעו בחזי מגן ומשה דאמיו ועכשיו אני הכתובת. אני אדם חזק, אבל זה לא כיף לי ולמשפחה שלי".

 

לוי ואברמוב במסיבת העיתונאים (צילום: עוז מועלם)
סערה במסע"ת. אברמוב ולוי(צילום: עוז מועלם)

 

בין לבין, אברמוב דיבר כמובן גם על המאמן החדש: "רוצה להודות ליוסי אבוקסיס. יוסי חבר ואיש מאוד יקר ומאחל לו בהצלחה בהפועל ב"ש. תוך חמש דקות אמרתי לאלישע שהוא המאמן החדש של הקבוצה. שמח שהוא רצה לבוא ואני יודע שהיו לי עוד הצעות. על החזרה לבלומפילד שלא מוכיחה את עצמה בינתיים: "אם תהיה לי אפשרות לצאת מהחוזה בבלומפילד ולעבור לאצטדיון שמתאים יותר לבני יהודה, אעשה זאת. אשמח שיהיה לנו אצטדיון משלנו".

 

עוד לפני המהומה אלישע דיבר: "שמח להגיע לבני יהודה. מרגיש שהגעתי למקום מאוד מיוחד, בתחושה שלי זה מקום מאוד מקצועי ומאוד משפחתי. אנחנו חייבים את הקהל של בני יהודה. נעשה הכל כדי לחזק את הקבוצה וכדי ללכת לימים יותר טובים. חיפשתי את המקום המתאים, וזה נראה לי המקום. משברים תמיד יש, גם לשחקנים, גם למאמנים וגם למועדונים".

 

לוי ואברמוב במסיבת העיתונאים (צילום: עוז מועלם)
לוי ואברמוב כשעוד חייכו(צילום: עוז מועלם)

 

על המטרות: "רוצים קודם כל לייצב את העסק. אנחנו נמצאים בעמדה של פלייאוף עליון, אבל צריך לדעת לא לגלוש למטה. צריך תמיד להיות בעניינים ואחר כך להסתכל קדימה. אנחנו צריכים להתחזק בכמה עמדות וזה ברור לכולם, אבל אני מאמין בסגל הזה. נעשה הכל כדי להוסיף לסגל הזה את השחקנים בעמדות שאני חושב שצריכות חיזוק".

 

בעניין אחר: נמרוד קוסטיקה, עוזר המאמן, סיים את דרכו בקבוצה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אברמוב, לוי
צילום: עוז מועלם
מומלצים