שתף קטע נבחר

מרקו בלבול: "אני לא עם הראש באדמה"

מאמן מכבי חיפה דיבר לפני מכבי נתניה בשבת (19:50) והתייחס כמובן ל-4:3 הדרמטי במשחק העונה: "לא הייתי באופוריה אחרי הדרבי ולא בוכה על ההפסד הזה". על היריבה: "נמצאת בקו עלייה"

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת מכבי נתניה בשבת (19:50) והיום (חמישי) השחקנים שבו לאימונים לאחר יום חופש שקיבלו. המאמן, מרקו בלבול, יערוך שני שינויים בהרכב שהפסיד למכבי ת"א, כאשר נטע לביא יחזור ל-11 על חשבונו של ז'אנדו פוקס ויאניק וילדסחוט יקבל את המקום בהרכב במקום סינטיהו סלליך.

 

בלבול דיבר במסיבת העיתונאים של הקבוצה והתייחס כמובן להפסד הדרמטי לצהובים: "לא פתחנו את המשחק טוב, אבל במחצית השנייה גילינו אופי. בסוף איבדנו פוקוס בהגנה וזה מאכזב. אנחנו עם הפנים קדימה. אני כל הזמן אומר לשחקנים שקבוצה טובה נמדדת באיזונים. לא הייתי באופוריה אחרי הדרבי ולא בוכה על ההפסד מול מכבי ת"א".

 

מרקו בלבול (צילום: עוז מועלם)
מרקו בלבול. שני שינויים בהרכב(צילום: עוז מועלם)

 

המאמן גם התייחס לביקורת על ההגנה שספגה רביעייה: "אני לא חושב שמשחק הגנה זה שחקן אחד, אלא כל הקבוצה ולא היינו מספיק טובים. אחרי הכניסה של וילדסחוט ראינו את מכבי חיפה האמיתית. אני לא עם הראש באדמה וצריכים להתאושש מזה".

 

לגבי היריבה שמחכה במחזור הקרוב: "כל משחק הוא קריטי עבור מכבי חיפה. הפוקוס הוא על מכבי נתניה שנמצאת בקו עלייה. נצטרך לבוא נחושים כדי לנצח וזה לא קל". בנוגע לחיזוק אפשרי: "מחפשים קשר אמצע. קשה לפגוע בשחקנים בינואר".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
מרקו בלבול
צילום: גיל נחושתן
מומלצים