שתף קטע נבחר

אלישע לוי: "בכמה ימים אי אפשר לשנות סדרי עולם"

מאמנה החדש של בני יהודה התייחס ל-0:1 הלא מרשים על עפולה בגביע: "המטרה הייתה לעבור". 3-2 שחקנים חדשים צפויים להצטרף בקרוב

אחרי תקופה לא מוצלחת בליגה עם שני הפסדים ביתיים רצופים, ובמשחק לא מרשים במיוחד, בני יהודה העפילה אמש (רביעי) לרבע גמר גביע המדינה, אחרי ניצחון 0:1 על הפועל עפולה.

 

עבור אלישע לוי היה זה ניצחון בכורה עם קבוצתו החדשה: "כולם מתקשים בגביע. בד"כ המשחקים האלה הם נוקשים והמטרה הייתה לעבור. בוודאי שאני לא מסתפק בזה כי אנחנו צריכים לשחק יותר מהר ולייצר הרבה יותר הזדמנויות".

 

גביע המדינה שמינית הגמר (צילום: אורן אהרוני)
אלישע. יש לו עוד הרבה עבודה(צילום: אורן אהרוני)

 

עוד הוסיף אלישע: "בכמה ימים אי אפשר לשנות סדרי עולם, אבל הכיוון הוא בסדר. לא צריך להגיד בבני יהודה מה החשיבות של גביע, היה חשוב לנו לעבור ואנחנו הולכים הלאה".

 

קשר הקבוצה ומבשל שער הניצחון, עמית זנטי, התייחס ליכולת של קבוצתו: "אני חושב שמשחקי גביע זה מוקש גדול שצריך לעבור בשיניים לפעמים, ושמח שעשינו את זה. ניצלנו את המצב שהיה לנו במשחק. 0:1 זה מספיק לנו כדי לעלות לשלב הבא".

 

גביע המדינה שמינית הגמר (צילום: אורן אהרוני)
שחקני בני יהודה חוגגים(צילום: אורן אהרוני)

 

למרות הניצחון במשחק וההעפלה לרבע הגמר, אוהדי בני יהודה שוב מחו בסיום, הבעלים ברק אברמוב נאלץ לצאת מיציאה צדדית, והאוהדים קיללו את היו"ר יוסי כהן ביציאה והתקבצו סביב רכבו.

 

השחקן איסמעילה סורו צפוי לעזוב בקרוב, והמאמן החדש מתכוון לחזק את החלק ההתקפי של הקבוצה. "כולנו יודעים שבינואר לא קל למצוא שחקנים, המטרה שלי הייתה קודם כל להשתלט על העניינים. נתחיל לראות זרים וישראלים, אנחנו פועלים בכל מישור אפשרי כדי לנסות להביא 3-2 שחקנים נוספים, ונעשה הכל כדי שבני יהודה תהיה קבוצה יותר טובה", הוסיף לוי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אלישע לוי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים