שתף קטע נבחר

לביא: "נס ציונה? קל זה לא יהיה"

קפטן מכבי חיפה דיבר לקראת משחק הליגה בשבת (17:30) מול העולה החדשה ולא זלזל: "הצוות המקצועי יכין אותנו בצורה הכי טובה שיש". וילדסחוט, סיינסבורי ושרי צפויים לפתוח, שועה שוב ימתין לצ'אנס מהספסל

כשהיא ארבע נקודות מפסגת הטבלה, שם נמצאת מכבי תל אביב, תקווה מכבי חיפה לנצח בשבת (17:30) את סקציה נס ציונה ובכך להלחיץ את הצהובים. בחיפה יודעים שהעולה החדשה כבר עשתה העונה חיים קשים למכבי ת"א ולהפועל באר שבע.

 

לטבלת ליגת העל

 

קפטן הקבוצה, נטע לביא, דיבר לקראת המשחק: "קל זה לא יהיה. אנחנו לא מסתכלים על הטבלה אלא רק על המשחק הבא. אין עייפות. אנחנו מתכוננים לכל משחק בצורה הכי טובה שיש". רק ביום שלישי ניצחה חיפה את הפועל אום אל פאחם 0:1 במסגרת שמינית גמר גביע המדינה.

 

הפועל באר שבע מול מכבי חיפה (צילום: עוז מועלם)
לביא. "מחמיא שחושבים שאני הכי משמעותי"(צילום: עוז מועלם)

 

על העובדה כי הקבוצה מתקשה מול קבוצות שמצופפות בהגנה: "הצוות המקצועי יכין אותנו בצורה הכי טובה שיש ואנחנו צריכים למצוא את הפתרונות. אנחנו קבוצה הרבה יותר טובה. מחמיא לי שחושבים שאני הכי משמעותי בקבוצה, אבל כולם חשובים באותה מידה".

 

המאמן מרקו בלבול צפוי להחזיר להרכב את יאניק וילדסחוט, טרנט סיינסבורי וצ'ארון שרי שלא פתחו מול אום אל פאחם. ירדן שועה, שנכנס כמחליף וכבש את שער הניצחון, ימתין שוב לצ'אנס מהספסל.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
נטע לביא
צילום: גיל נחושתן
מומלצים