שתף קטע נבחר

הפועל באר שבע תתחזק בשלושה שחקנים

יוסי אבוקסיס רוצה לחזק את הקבוצה אחרי העלייה לרבע גמר הגביע. אסי רחמים: "נתניה התנהגה בצביעות"

אחרי העלייה לרבע גמר גביע המדינה והעזיבה של עדן שמיר לבלגיה, מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס ביקש להתחזק בשלושה שחקנים עד לסוף חלון ההעברות החורפי.

 

המטרה היא להתחזק בשני זרים, על חשבון פאוליניו הפצוע וג'ימי מארין שהציג יכולת חלשה, ובנוסף יגיע גם שחקן ישראלי. המטרה היא להביא קשר אחורי, עושה משחק וחלוץ. "לפני העזיבה של עדן שמיר רצינו להביא קשר אחורי, חלוץ ועוד שחקן אמצע. אנחנו צריכים לצרף לפחות עוד שלושה שחקנים", הסביר אבוקסיס אחרי נצחון הבכורה שלו, "התפקיד שלי כמאמן זה גם לשפר את השחקנים הקיימים".

 

יוסי אבוקסיס (צילום: עוז מועלם)
יוסי אבוקסיס(צילום: עוז מועלם)

 

אבוקסיס רצה להחתים את אורי גוטמן כעוזרו, אולם בשלב הזה הוא לא קיבל אור ירוק ולא ברור אם גוטמן עצמו מעוניין לחזור לעמדת העוזר. כרגע אליניב ברדה נותר עוזר המאמן של אבוקסיס.

 

עם השריקה לסיום החל עימות מילולי וכמעט פיזי בין הקבוצות, כשבנתניה טענו כי אנשי באר שבע חגגו בקולניות מופגנת מול חדר ההלבשה של נתניה וכי אחד מבעלי התפקיד סימן אצבע משולשת לעברו של רומן גולובארט. בבאר-שבע הופתעו מהטענות של אנשי נתניה והבהירו כי מדובר היה בחגיגות לגטימיות. "בנתניה הדיחו אותנו בפנדלים וחגגו בצורה  יותר מוחצנת מאיתנו", הבהירו בבאר-שבע.

 

מנכ"ל הפועל ב"ש אסי רחמים אמר: "זאת שמחת נצחון לגטימית. שחקני ואנשי נתניה יצאו למסדרון וניסו לתקוף את השחקנים שלנו. אמרתי לשחקנים תשמחו, זה מגיע לכם. בשנה שעברה במשך כמה דקות אחרי הפסד כואב באותו מעמד הם צעקו במסדרון בצורה מקוממת ומגעילה. להגיד לנו לא לחגוג כשכל קבוצה עם אמוציות עושה את זה, זו צביעות. הגלגל מסתובב וזה הכדורגל. פעם אחת אתה מפסיד ופעם אחת מנצח, כך שממש אין מקום להטפות מוסר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
יוסי אבוקסיס
צילום: עוז מועלם
מומלצים