שתף קטע נבחר

בלבול: "שמח על החתמת לייו קסטיינו"

במכבי חיפה משדרים עסקים כרגיל והמאמן התעלם מהודעת אוססונה על כך שהעסקה לא הושלמה: "חשוב שיהיה לנו סגל רחב, מחפשים קשר". השוער קוזמינסקי צפוי לנחות היום ולערוך אימון בכורה בשבת, חיימוב נותח ויחל בשיקום

במכבי חיפה עוסקים ביממה האחרונה בסאגת צירופו של המגן הספרדי לייו קסטיינו בתקווה להשלים את המהלך רשמית כבר ביממה הקרובה. על קסטיינו המליץ בלם הקבוצה לשעבר אברהם פאס, שנמצא ביחסי ידידות טובים עם המאמן מרקו בלבול, עוד מאז שאימן אותו בבני סכנין.

 

לטבלת ליגת העל

 

במסיבת העיתונאים שקיימה הקבוצה היום (חמישי) לקראת המשחק בשבת מול בני יהודה, בלבול התייחס להחתמה תוך שהוא מתעלם מהבעיות הבירוקרטיות בהן היא נתקלת (עם הודעת אוססונה אתמול כי המהלך לא הושלם): "מדובר בשחקן מוכשר ויצירתי שיוכל לשחק בכמה עמדות ולעזור לנו מאוד. אני שמח מאוד עם ההחתמה", אמר המאמן ועבר לספר על התוכניות הבאות: "אנחנו מחפשים לצרף גם קשר. חשוב שיהיה לנו סגל רחב ותחרות וכדי לגוון בשיטות ולהיות מוכנים לכל תרחיש".

 

לייו קסטיאנו מול ריאל מדריד (צילום: AP)
לייו קסטיינו מול ריאל. "ישחק במגוון תפקידים"(צילום: AP)
 

היום צפוי לנחות בארץ הרכש הטרי, השוער היהודי-אמריקאי ג'ו קוזמינסקי (26) שיערוך את אימון הבכורה שלו במדי הירוקים בשבת, בכפוף להצלחה בבדיקות הרפואיות. קוזמינסקי מגיע מקבוצת צ'רלסטון באטרי מליגת ה-USL בארה"ב כאשר על פי הסיכום מול צ'רלסטון, לחיפה תינתן אפשרות לרכוש אותו בהמשך. הוא יחליף את גיא חיימוב שעבר את ניתוח בכתף ובקרוב יחל בתהליך השיקום. קשר קבוצת הנוער של המועדון, טימוטי ליאור מוזי, חתם על חוזה לשלוש שנים עם אופציה לשנתיים נוספות.

 

בלבול התייחס הבוקר גם למשחק החוץ המצפה לו ולקבוצתו ביום שני הקרוב מול בני יהודה בו המטרה היא להמשיך במומנטום החיובי לאחר רצף של שני ניצחונות: "מול בני יהודה זה תמיד קשה. נבוא ממוקדים וזהירים. נצטרך לשחק את המשחק שלנו עם אותן אנרגיות ולהיזהר מהמתרפצות הקטלניות שלהם".

 

מכבי חיפה (צילום: עוז מועלם)
בלבול. "ניזהר מהמתפרצות של בני יהודה"(צילום: עוז מועלם)

 

לגבי העומס והפציעות הוסיף המאמן: "כל העונה מתוכננת בצורה מובנית שנבדקת כל יום. אנחנו יודעים מה אנחנו עושים, הכל מנותח על ידי הצוות שמקיף אותי. אני בטוח שההחלטות ימשיכו להיות נכונות. פציעות זה חלק מהעניין ולא הכל תלוי בנו. חשוב לנו לשחק באותה רמה של אינטנסיביות. כל עוד נוכל לשמור את השחקנים בקצב הזה מצבנו יהיה טוב".

 

לגבי הרוטציה אמר המאמן: "יש פה סגל רחב עם תחרות בריאה והתפקיד שלהם להוכיח באימונים שיש להם מקום בהרכב. ירדן שועה נכנס כמחליף וכבש, החשיבות של שחקנים שקמים מהספסל גדולה מאוד והם עוזרים לנו להכריע משחקים לפעמים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
מרקו בלבול
צילום: עוז מועלם
מומלצים