שתף קטע נבחר

בעקבות האירוע האלים: השחקנית תעמוד לדין

תובע ההתאחדות לכדורגל החליט להעמיד לדין משמעתי את קרן צבטקוב מהפועל ב"ש שתועדה נוהגת באלימות כנגד שחקנית אחרת במהלך משחק ידידות. הסרטון שנחשף ב-ynet ישמש כראייה

 

כחודשיים לאחר מקרה האלימות המזעזע ולאחר חשיפת סרטון המתעד את המקרה ב-ynet , תועמד שחקנית הפועל באר שבע בכדורגל, קרן צבטקוב, לדין משמעתי בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל.

 

בסרטון נראית צבטקוב נוהגת באלימות קשה נגד נטלי טאטי מבית"ר מעלה אדומים, במהלך משחק אימון בין הקבוצות. "היא רצה אליי באמוק. שלחה לי בעיטות לבטן ואגרופים לראש. הייתי בהלם. שכבתי על הרצפה והיא החטיפה לי", אמרה טאטי לאחר אותו אירוע. תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט על העמדה לדין בסעיפים של פגיעה בשחקן יריב והתנהגות בלתי הולמת. מדובר בהחלטה לא שגרתית, שכן משחק האימון לא נערך במסגרת ההתאחדות ולא נוהל על ידי שופטים מאיגוד השופטים.

 

קרן צבטקוב (צילום: שי מוגילבסקי)
קרן צבטקוב(צילום: שי מוגילבסקי)

נטלי טאטי (צילום: יואב דודקביץ')
נטלי טאטי(צילום: יואב דודקביץ')
 

 

מיד לאחר המקרה נשלח מכתב מבית"ר מעלה אדומים להתאחדות לכדורגל, אך עו"ד רשף טען שהוא מנוע מלפעול מכיוון שהנושא נמצא תחת חקירה משטרתית. עם זאת, רשף יצר קשר עם נציגי המשטרה ולאחר מכן החליט כן לפתוח בהליך משמעתי נגד צבטקוב. המשטרה, לעומת זאת, החליטה על סגירת התיק הפלילי בטענה של "העברה לרשות אחרת המוסמכת על פי דין לחקור בעבירה". 

 

הסרטון המדובר הוכר כראייה ויוצג בפני הדיין בדיון שיערך ביום רביעי הבא. יש לציין שמאז המקרה צבטקוב משחקת כרגיל במדי קבוצתה שמוליכה את הליגה הלאומית (השנייה בחשיבותה) לנשים.

 

בשבוע שעבר סיפרה טאטי על המקרה המדובר: "האירוע התחיל כשחטפתי לה את הכדור. לא נגעתי בה והתקדמתי, אבל אז היא עשתה עליי עבירה ברוטלית מאחור. שתינו נפלנו. אני נשארתי על הדשא, וכשהיא קמה היא הרימה את הרגל כדי לתת לי עוד חצי בעיטה. ואז היא אמרה: 'חבל שלא שברתי לך את הרגל'. עניתי לה: 'תתביישי לך' והוספתי קללה: 'כוס אמא שלך'. לא מתאים לי לדבר ככה. תוך כדי שאמרתי את זה כבר התחרטתי. זה הדליק אותה. היא התחילה להרביץ לי בזמן שאני עדיין שוכבת על הקרקע. הייתי בהלם. אני על הרצפה והיא מחטיפה. לא קמתי להחזיר. רק שכבתי והתגוננתי. אחר כך היא המשיכה לקלל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים