שתף קטע נבחר

תורג'מן: "בלי חיזוק יהיה קשה להישאר בליגה"

מאמן סקציה נס ציונה, שספג מול הפועל חדרה הפסד רביעי ברציפות, מתחיל לאבד תקווה: "אני מקווה שנצליח להביא את מי שאנחנו רוצים". שחקן: "למה ויתרו כל כך מהר על אופיר מזרחי?"

בעוד שכל הקבוצות מתחזקות נדמה שבנס ציונה כלום לא קורה. כבר חודש מדברים בקבוצה על חלוץ שצפוי להגיע, אבל באותה נשימה אומרים שאין כסף להביאו.

 

לטבלת ליגת העל

 

גם אתמול, לאחר ההפסד 1:0 להפועל חדרה, נדמה שלמאמן עמיר תורג'מן אין מה לבשר והוא מדבר בעיקר על רצונות: "נס ציונה זקוקה לשחקנים איכותיים שיעשו את ההבדל בחלק הקדמי. אני מקווה שנצליח להביא את החיזוק שאנחנו רוצים, כי אחרת יהיה קשה להישאר בליגה".

 

עמיר תורג'מן על הספסל (צילום: ראובן שוורץ)
תורג'מן. ארבעה הפסדים רצופים(צילום: ראובן שוורץ)

 

בעוד מספר ימים חלון ההעברות ייסגר ואוהדי נס ציונה מיואשים. שחקן בקבוצה: "למה ויתרו כל כך מהר על אופיר מזרחי כשאין לנו אופציה התקפית חלופית? הרי בכל מקרה משלמים לו שכר".

 

בסקציה מקווים כי חזרתו של רז שטיין אחרי היעדרות משלושה משחקים תסייע לנס ציונה לחזור למסלול הנצחונות. אתמול הוא הוא קיבל רק 10 דקות וייקח לו זמן לחזור לעצמו.

 

רז שטיין חוגג (צילום: ראובן שוורץ)
שטיין. נס ציונה מחכה לו(צילום: ראובן שוורץ)

 

מאז הניצחון 1:2 על בני יהודה, נס ציונה כבר עם ארבעה הפסדים רצופים ובכולם היא לא מצאה את הרשת. יחס השערים אומר הכל: הקבוצה כבשה הכי מעט (13 שערים) וספגה הכי הרבה (33). ביום שלישי נס ציונה תתמודד מול מ.ס אשדוד ושוב יגידו שזה משחק קרhטי. אבל יש בכלל משחק שהוא לא קריטי עבור נס ציונה?

 

גורפינקל: "נשאר צנועים"

בחדרה יש סיפוק גדול מהניצחון שעצר את המומנטום השלישי בו הקבוצה הייתה. לשרונים יש כבר 28 נקודות והם במרחק גדול מהקו האדום. "נכון שזה לא היה המשחק הכי מבריק שלנו, אבל ידענו לעשות את מה שצריך ולקחנו שלוש נקודות. כמובן, שנצטרך להיות טובים יותר בהמשך ואנחנו מאמינים שזה גם יקרה. פלייאוף עליון? מוקדם מידי לחשוב על זה", אמרו בקבוצה. יהב גורפינקל שהיה מהמצטיינים מול נס ציונה, אמר: "שמח שניצחונו כי זה היה אחד המשחקים החשובים של העונה, והתרחקנו מהתחתית. אנחנו רוצים להמשיך ולצבור נקודות ממשחק למשחק - נישאר צנועים".

 

הקשר ג'וניור אוזוקווה, שצפה אתמול מהיציע במשחק, צפוי לחתום על החוזה ולהצטרף לקבוצה. המטרה היא שכבר יהיה בסגל למשחק הקרוב מול בני יהודה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
עמיר תורג'מן
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים