שתף קטע נבחר

מכה להפועל ב"ש: ארנסטס שטקוס שבר את היד

השוער נפגע באימון וייעדר מספר חודשים. בקבוצה כבר החלו לחפש מחליף שיתחרה עם לויטה על האפודה הראשונה. קשר אמריקני הגיע להתרשמות

הפועל באר שבע לא תרצה לזכור את עונת 2019/20. לצד היכולת המקצועית הרעה, עזיבת ברק בכר והגעתו של יוסי אבוקסיס, הקבוצה התבשרה בצהריים (ראשון) על כך שהשוער הראשון שלה ארנסטס שטקוס שבר את היד וייעדר מספר חודשים.

 

לטבלת ליגת העל

 

שטקוס נפצע למעשה באימון שנערך היום, הובהל לבית החולים סורוקה לבדיקות ושם התבררה חומרת הפציעה. מדובר בשבר בעצם הרדיוס ביד. בב"ש לא חיכו יותר מדי זמן וכבר החלו בחיפושים אחרי שוער מחליף שיתחרה עם אוהד לויטה על האפודה הראשונה.

 

אבוקסיס ושטקוס (צילום: הרצל יוסף)
אבוקסיס ושטקוס(צילום: הרצל יוסף)

 

עסקת תורג'מן מסתבכת

גבולי אריאיבי, קשר התקפי אמריקני בן 25, הגיע למבחנים בקבוצה ואם ירשים יוחתם. אריאיבי שיחק בנבחרות הצעירות של ארצות הברית ואת העונה פתח בפנטליקוס שמדורגת במקום ה-13 מתוך 14 בליגה הראשונה ביוון. העונה הוא כבש שער אחד ובישל אחד נוסף ב-14 הופעות.

 

את הקריירה באירופה הוא פתח בלידס יונייטד מהצ'מפיונשיפ, אך את התקופה הארוכה ביותר (3 שנים) העביר בצ'סטרפילד מליג-1. בנוסף, הוא שיחק באנגליה גם במ.ק דונס, טרנמור, נורת'המפטון ונוטינגהאם פורסט והעביר עונה אחת גם במאת'רוול הסקוטית.

 

גבולי אריאיבי (צילום: AP)
גבולי אריאיבי במדי נבחרת ארה"ב הצעירה(צילום: AP)

 

כנראה שאלון תורג'מן כבר לא יהיה העונה בהפועל באר שבע. חמישה ימים לסגירת חלון ההעברות, החליטה הקבוצה הדרומית לרדת מאופציית חלוץ אוסטריה וינה בעקבות פערים בין הצדדים – בעיקר בכל הנוגע לאורך החוזה.

 

במידה שהחלוץ לא ימצא קבוצה חדשה עד סגירת החלון ביום חמישי הקרוב עשויים הצדדים לנסות ולהניע שוב את העסקה.

 

אלון תורג'מן (צילום: ראובן שוורץ)
תורג'מן. מתרחק מבאר שבע(צילום: ראובן שוורץ)

 

ביום רביעי תפגוש באר שבע בחוץ את מכבי נתניה (17:00), כשמספר שעות קודם לכן אמור להיערך בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל הדיון המשמעתי בעניין הנהמות הגזעניות שהשמיעו חלק מאוהדי הקבוצה במשחק נגד הפועל ק"ש לפני כשבוע וגרמו להפסקת המשחק לכחמש דקות.

 

הדיון כבר נדחה פעם אחת בשל המשחק מול מכבי ת"א, ולא מן הנמנע שגם הפעם הדיון יידחה לבקשת באר שבע, זאת בשל המשחק שחל באותו היום.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
ארנסטס שטקוס
צילום: אבי רוקח
מומלצים