שתף קטע נבחר

אביטן: "אסור לנו לוותר מראש על שום נקודה"

מאמן הפועל רעננה דיבר לקראת המשחק הערב (שני, 20:15) מול מכבי ת"א בבלומפילד. יואב תומר: "באים במטרה להביא נקודות". הבלם דריל לחמן יחתום לעונה וחצי

בצל ההצהרות של הבעלים אשר אלון בנוגע לסוגיית השיפוט ומערכת ה-VAR, תתארח היום (שני, 20:15) בבלומפילד אצל מכבי תל אביב. המאמן, ניסו אביטן, דיבר לקראת המשחק: "אנחנו כמובן דרוכים לקראת המשחק וצריכים לחפש איך אנחנו מצליחים למנוע מהם להציג את היכולת שלהם. יש לנו לא מעט שחקנים פצועים שנמצאים בספק, אבל אסור לנו לוותר מראש על שום נקודה בשום מקום".

 

החלוץ יואב תומר, שכבש בארבעת המשחקים האחרונים של רעננה בכל המסגרות הוסיף: "אנחנו נערכים למשחק כמו לכל למשחק. באים במטרה להביא נקודות במיוחד במצב שבו אנחנו נמצאים – מצב בו כל נקודה היא קריטית וחשובה. אין כל כך הרבה זמן להכנות כי אנחנו בתקופה עמוסה של משחק בכל כמה ימים, אבל בזמן שיש, הצוות מכין אותנו בצורה הטובה ביותר. באופן אישי אני מרגיש טוב, רוצה לעזור לקבוצה כמה שיותר, להמשיך ביכולת טובה ושנעמוד במטרה שלנו - להישאר בליגה שזה כמובן הדבר הכי חשוב".

 

ניסו אביטן (צילום: ראובן כהן)
ניסו אביטן. אתגר מול המוליכה(צילום: ראובן כהן)

 

הבלם דריל לחמן מקבוצת זוולה מהליגה ההולנדית שהיה מועמד בקיץ האחרון להפועל ת"א אותה אימן אז אביטן צפוי לחתום היום ברעננה לעונה וחצי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ניסו אביטן
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים