שתף קטע נבחר

"אלמוג כהן הפך להיות סוג של חלאיילה"

בנתניה מגבים את הקפטן שמתחילת העונה ספג ארבעה צהובים ושלושה אדומים ובטוח שההרחקה שספג מול הפועל באר שבע לא הגיעה לו: "זה היה פאול בלבד". חן עזרא על הקאמבק שלו: "זה המקום בו גדלתי ואני מרגיש פה כמו בבית"

אחרי התיקו 1:1 עם הפועל באר שבע, במכבי נתניה מתחילים להפנים שהסיכוי להיכלל בפלייאוף העליון בתום הסיבוב מתרחק.

 

לטבלת ליגת העל

 

בקבוצה לא כעסו על הקפטן אלמוג כהן שהורחק אמש בפעם השלישית העונה ולא ישחק במשחק הקרוב מול הפועל רעננה. במועדון טוענים כי החלטות השיפוט כנגד כהן מהירות יותר: "נטפלים אליו בחלק מהמקרים סתם. זה הפך לאופנה כנראה. בעבר היה זה חאלד חלאילה שהיה 'הקורבן' והיום זה עבר לאלמוג בכל מה שנוגע למשרוקית", אמרו במועדון.

 

אלמוג כהן מכשיל את עומר פדידה (צילום: ראובן שוורץ)
כהן בדרך לעוד אדום(צילום: ראובן שוורץ)

 

על פי הנתונים, כהן צבר מתחילת העונה 28 עבירות כאשר לזכותו ארבעה צהובים ושלושה אדומים. לגבי האדום שספג אתמול (רביעי) אמר כהן: "לא חושב שהגיע לי אדום. אני חושב שהגיע לי פאול בלבד".

 

לצד זה, בנתניה פרגנו לרכש הישן/חדש חן עזרא שלא הסתיר את תחושותיו: "היה מרגש מאוד. כל היום הייתה לי מעין התרגשות גדולה. אני שמח להיות פה. אני מרגיש פה כמו בבית וזה מחזיר אותי אחורה. זה המקום שגדלתי בו. אני שמח שאחרי כל הקשיים וכל מה שקרה, חזרתי". לגבי הפלייאוף העליון: "אנחנו מאוכזבים ומאוד רוצים להיות בפלייאוף העליון. נצטרך לשחק יותר טוב ולהביא תוצאות".

 

חן עזרא בפעולה (צילום: אורן אהרוני)
עזרא. קאמבק סולידי(צילום: אורן אהרוני)

 

על המעבר לקפריסין הוסיף עזרא: "היה לי סעיף של שבת. אורח החיים הדתי שלי לא מאפשר לי להצליח כנראה בחו"ל. זה מאוד קשה. ההחלטה הכי טובה בשבילי הייתה לחזור הבייתה. אחרי שחתמתי על הסעיף הזה הרגשתי שהם התחרטו על זה. הם בהתחלה חתמו על זה, אתה חותם על הנייר, אבל כשזה בא לידי ביטוי במציאות ופתאום היו סיטואציות שלא הייתי נמצא עם הקבוצה וזה התקבל בעין לא יפה. זה היה ונגמר".

 

עזרא התייחס גם להודעת הבעלים אייל סגל: "הוא עדיין נמצא איתנו. הכל פה מסודר והמועדון מאוד הפתיע אותי. התנאים פה מדהימים. הייתי פה לפני שמונה שנים והיום המועדון מנוהל חבל על הזמן. אני מקווה מאוד שאייל יישאר איתנו".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אלמוג כהן
צילום: עוז מועלם
מומלצים