שתף קטע נבחר

טים הויבך: "אני יכול להיות חלוץ"

בלם מכבי נתניה, שכבש את שער הניצחון ב-1:2 על הפועל רעננה, מרוצה למרות המחצית הראשונה החלשה של קבוצתו: "דחפנו את עצמנו, אף אחד לא אמר לעצמו שזה נגמר"

במכבי נתניה שוררת אופטימיות והשחקנים משוכנעים שביכולתם להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון לאחר שניצחו אתמול (שבת) 1:2 את הפועל רעננה. זאת, למרות שהציגו יכולת חלשה במחצית הראשונה.

 

 

בקבוצה החמיאו לפאטוס בצ'יראיי, שלא פתח אמנם בהרכב אבל הביא למפנה כשכבש מיד לאחר שעלה כמחליף בהפסקה. הבעלים אייל סגל, שהודיע בשבוע שעבר על עזיבה, בחר לשבת ביציע עם האוהדים שקראו לו לחזור בו מהחלטתו להעביר את זכויות הניהול.

 

הפועל רעננה מכבי נתניה (צילום: אורן אהרוני)
"אני תמיד שמח לעזור לקבוצה". הויבך(צילום: אורן אהרוני)

 

בנתניה החליטו לקיים היום ערב גיבוש לקראת המשימות הקרובות. הבלם טים הויבך, שכבש את שער הניצחון מהנקודה הלבנה אחרי שהחטיא פנדל מול הפועל באר שבע, אמר: "ללמוד להבקיע בפנדלים. באימונים כל אחד יכול לבעוט, כי אין את הלחץ.

אני שמח שהצלחתי לכבוש שני פנדלים עבור הקבוצה. גם בגרמניה הייתי בועט פנדלים וכאן התחלתי לאחרונה. זה עובד עד עכשיו. אני יכול להיות חלוץ בחמש הדקות האחרונות של המשחק, אבל עדיף בחלק ההגנתי. אני תמיד שמח אם אוכל לכבוש ולעזור לקבוצה".

 

לגבי הצהרתו של אייל סגל אמר הויבך: "התאמנו ללא השפעה וניסינו להמשיך לעבוד ולא להסתכל לצדדים. כך נצטרך להמשיך". על הניצחון: "זה היה משחק חשוב מאוד, עם מחצית ראשונה רעה מאוד. דחפנו את עצמנו בהפסקה ואף אחד לא אמר לעצמו שזה נגמר. הרמנו את עצמנו, סיפקנו מחצית שנייה טובה עם מצבים ואנחנו בני מזל שהצלחנו להבקיע בדקה האחרונה. נצטרך להמשיך לעבוד ואז נראה אם אנחנו ראויים להיות בפלייאוף העליון או לא. יש לנו חדר הלבשה חזק מאוד ובמיוחד בתקופה האחרונה אנחנו מרגישים את זה. כל אחד נלחם האחד למען השני וזה מקרין החוצה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
טים הויבך
צילום: אורן אהרוני
מומלצים