שתף קטע נבחר

אלישע לוי: "נעשה הכל כדי להגיע לפלייאוף העליון"

מאמן בני יהודה היה מרוצה אחרי ה-0:1 על אשדוד: "הצלחנו לתקן אחרי ההפסד לחדרה". בן שמעון: "מאמין שהשנה לא נסיים בין ששת המקומות הראשונים, אבל נבנה קבוצה טובה לעתיד"

בני יהודה רשמה אמש (ראשון) 0:1 על מ.ס אשדוד בחוץ ונשארה בתמונת הכרטיס לפלייאוף העליון. מאמן הקבוצה, אלישע לוי סיכם את המשחק: "אני חושב שהצלחנו לתקן אחרי ההפסד לחדרה בשבוע שעבר. השחקנים באו בגישה טובה ולא אפשרנו לאשדוד להגיע להזדמנויות. בסוף הייתה לנו נפילה, אבל באופן כללי השחקנים גילו חוסן ועשו מה שצריך".

 

לוי דיבר גם על השינויים בינואר, כולל החתמתו של מילאלי מאיימבלה, שכבש את שער הניצחון: "הוא משתדל ומתאקלם. בחלון ההעברות עבדנו מאוד קשה, אבל היה לנו מזל רע. נעשה הכל כדי להגיע לפלייאוף העליון, זה לא תלוי רק בנו".

 

מאיימבלה בפעולה (צילום: אבי רוקח)
מאיימבלה. שער ניצחון(צילום: אבי רוקח)
 

 

גם המגן מתן בלטקסה היה מרוצה: "הצלחנו להבקיע גול יחסית מוקדם וידענו שאם נסגור טוב בהגנה נוכל לצאת קדימה, ואם נשמור על שער נקי נוכל לנצח. הרגשנו שאם לא ננצח את המשחק הזה אז החלומות של הפלייאוף שלנו יגמרו".

 

נראה שהקהל הכתום בחר להשאיר את המחאות מחוץ לאצטדיון. אתמול הגיעו האוהדים לאשדוד וחגגו בסיום עם השחקנים. "מהרגע הראשון הקהל קיבל אותי בצורה הכי טובה, באתי לסיטואציה שהייתה לא קלה, אבל זה מאחורינו. זה לא משנה כמה אנשים באו, הקהל עודד ותמך בקבוצה יש אווירה טובה וסביבת עבודה מצוינת אנשים מבינים שזה הולך ביחד, אם הקהל לא יהיה איתנו יהיה לנו קשה". סיכם לוי.

 

רן בן שמעון על הספסל (צילום: אבי רוקח)
רן בן שמעון. עוד הפסד(צילום: אבי רוקח)

 

מנגד, במ.ס אשדוד מתחילים להבין שהסיכויים להגיע לפלייאוף העליון כמעט ואפסו. "קיבלנו הזדמנות פז אחרי הניצחון מול נס ציונה, אבל פספסנו", אמר שחקן בקבוצה.

 

רן בן שמעון שלא מצליח בינתיים להביא לשינוי דיבר: "אני מאמין שהשנה כבר לא נגיע לפלייאוף העליון, אבל נבנה בסיס התקפי טוב וצעיר לעתיד".

 

בקבוצה היו מעודדים מנוכחותם של מאמן הנבחרת הלאומית, אנדי הרצוג, והמנהל המקצועי של הנבחרות, ווילי רוטנשטיינר, אמש ביציע. הרצוג זימן את גיל כהן ומוחמד כנעאן לסגל הרחב שיערוך אימון ביום חמישי הקרוב.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים