שתף קטע נבחר

בלבול: "אני בטוח שהשחקנים יעמדו בלחץ"

מאמן מכבי חיפה דיבר במסיבת העיתונאים לפני המשחק מול הפועל חדרה (שבת, 19:50) והבהיר כי מבחינתו מאבק האליפות עדיין פתוח: "כל הקבוצות עוד ייאבדו נקודות". על החיבוק של ירדן שועה ורוני לוי אחרי ההפסד לבית"ר ירושלים: "אין בזה כל פסול". חזיזה צפוי לחזור להרכב

מכבי חיפה, שהפסידה במחזור האחרון 2:0 בטדי לבית"ר ירושלים, תשחק בשבת (19:50) מול הפועל חדרה ותנסה לחזור למסלול הניצחונות - מול הקבוצה שמתמודדת על הפלייאוף העליון. הבוקר (חמישי) כינס מאמן הקבוצה, מרקו בלבול, מסיבת עיתונאים לקראת המשחק.

 

לטבלת ליגת העל

 

"לא עשינו עבודה טובה מבחינה מקצועית מול בית"ר ירושלים", פתח המאמן. "אבל ממשיכים קדימה. היו לנו הרבה משחקים מצוינים העונה ובתמונה הגדולה אנחנו לא נסתכל על משחק כזה או אחר".

 

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים (צילום: עוז מועלם)
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים אחרי ההפסד לבית"ר(צילום: עוז מועלם)

 

על המאבק מול מכבי תל אביב: "יש לנו סגל טוב של שחקנים צעירים שמסתכלים קדימה ורוצים לעשות את העבודה הכי טוב שיש. אני בטוח שהשחקנים יעמדו בלחץ. כל הקבוצות עוד ייאבדו נקודות. אנחנו לא מסתכלים על קבוצה זו או אחרת. הכי חשוב שיש ליגה כיפית ומשחקי עונה כמעט בכל שבוע. אנחנו רוצים לגרום לקהל שלנו לשמוח".

 

על החיבוק של חלוץ הקבוצה, ירדן שועה, ומאמן בית"ר ירושלים, רוני לוי, הוסיף בלבול: "אין שום דבר פסול בזה. גם אני לוחץ ידיים לשחקני היריבה, זה דבר לגיטימי בספורט".

 

דולב חזיזה (צילום: גיל נחושתן)
דולב חזיזה. צפוי לחזור להרכב(צילום: גיל נחושתן)

 

על המשחק מול הפועל חדרה: "אנחנו בישורת האחרונה של הליגה הסדירה וכל משחק חשוב. זו קבוצה שכנראה תהיה בפלייאוף עליון ויהיה קשה מאוד. אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים".

 

בצד המקצועי, המאמן צפוי להחזיר להרכב את דולב חזיזה, שלא פתח בהפסד לבית"ר, על חשבון מקסים פלקושצ'נקו.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
מרקו בלבול
צילום: גיל נחושתן
מומלצים