שתף קטע נבחר

בית הדין הקל עם בית"ר ירושלים

בעקבות תקרית השלכת הבקבוק על השופט הרביעי לקראת סיום המשחק בטדי מול בני יהודה נקנס המועדון ב-25 אלף שקלים, אך ספג עונש רדיוס על תנאי בלבד - למרות עמידה בפעם ה-13 לדין על התנהגות אוהדים. הנימוק: משליך הבקבוק נתפס, שמו הועבר למשטרה והקבוצה תתבע אותו

בית"ר ירושלים עמדה לדין על השלכת בקבוק על השופט הרביעי בתוספת הזמן של המשחק מול בני יהודה בטדי, ובמועדון חששו מאוד מתקדים הדרבי התל אביב והעונשים החמורים שהוטלו על מכבי ת"א והפועל ת"א. בסופו של דבר היא יצאה בזול: הקבוצה של משה חוגג אומנם ספגה קנס של 25 אלף שקלים, אך לא נענשה בעונש רדיוס בפועל, אלא על תנאי בלבד.

 

הנימוק שניתן להחלטה היה העובדה שבבית"ר פעלו מהר, השתמשו בצילומי האבטחה כדי לאתר את משליך הבקבוק והעבירו אותו לטיפול המשטרה - שכבר מתכוונת לנקוט באמצעים להרחקתו מהמגרשים. בנוסף, המועדון הצהיר על כוונתו להגיש תביעה אזרחית נגד האוהד - כחלק מהמדיניות של חוגג למאבק באלימות.

 

אוהדי בית
אוהדי בית"ר ירושלים(צילום: ראובן שוורץ)

 

העונש המתון יחסית מגיע על אך שהדיון נסב סביב שני מקרים נוספים של התנהגות בלתי הולמת של האוהדים - אך באלו לא ניתן היה להוכיח את אחריות הקבוצה ואשמתה. שלושת המקרים האלו מעמידים על 13 את מספר ההעמדות לדין של הקבוצה בגין התנהגות בלתי הולמת של אוהדיה.

 

הדיין דרש מבת"ר להגביר את האמצעים בהם היא נוקטת, בדגש כעל הוספת מצלמות אבטחה מטעמה באזורים אותם המצלמות באצטדיון אינן מכסות.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אוהדי בית"ר ירושלים
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים