שתף קטע נבחר

בלבול: "גם למסי ורונאלדו יש ימים פחות טובים"

מאמן מכבי חיפה, שתתארח בשבת (17:30) אצל מ.ס אשדוד ניסה להסביר את חוסר היציבות של צ'ארון שרי, ותמך בקשר: "הוא שחקן חשוב מאוד במערך שלנו". חזיזה ייעדר בגלל צבירת צהובים, אשכנזי הפצוע בספק

מכבי חיפה תצא בשבת (1730) למשחק חוץ קשה באשדוד והירוקים נמצאם עמוק בתוך ההכנות למשחק בו ינסו שוב להפעיל לחץ על המוליכה מכבי ת"א שתשחק רק ביום שני בדרבי מול הפועל ת"א, ולצמצם את הפער בפסגה לשלוש נקודות.

 

לטבלת ליגת העל

 

מהסגל של הירוקים ייחסר דולב חזיזה המוצהב. חברו לקישור יובל אשכנזי, שנפצע מול חדרה, בספק למשחק וינסה היום (חמישי) להתאמן - ורק לאחר האימון המאמן מרקו בלבול יידע אם הוא יעמוד לרשותו.

 

מרקו בלבול (צילום: ראובן כהן)
בלבול. "מבחינתנו התחלנו את הפלייאוף"(צילום: ראובן כהן)

 

המאמן דיבר היום לקראת המשחק מול הקבוצה של רן בן שמעון והתייחס לאיכויות היריבה: "מבחינתנו התחלנו את הפלייאוף העליון מול הפועל חדרה. כל משחק חשוב מאוד והשחקנים מבינים את חשיבות המשחק באשדוד. זו קבוצה טובה מאוד, איכותית, עם שחקנים מהירים. יהיה משחק טוב, נצטרך לבוא באנרגיות כי זה משחק חוץ קשה".

 

בלבול דיבר גם על הירידה בכושרו של צ'ארון שרי בתקופה האחרונה: "אני עושה את מה שנכון לקבוצה. החילופים שלי הם בהתאם למה שאני רואה. שרי תורם הרבה מאוד למכבי חיפה, הוא שחקן סופר-חשוב במערך שלנו. הוא גם לוחץ, גם מניע כדור ומספק כמעט בכל משחק מסירות מפתח". לאחר מכן סיפק בלבול השוואה מעניינת בעניינו של שרי: "גם לרונאלדו ולמסי יש ימים פחות טובים".

 

שרי עם הכדור (צילום: עוז מועלם)
שרי בפעולה. "שחקן סופר-חשוב"(צילום: עוז מועלם)

 

על מצב הסגל: "נדע היום אחרי האימון מה עם יובל, וחוץ מדולב שמורחק כולם בסדר גמור". לאחר המשחק באשדוד תישאר הקבוצה בדרום הארץ וביום ראשון תצא למחנה אימונים של שלושה ימים באילת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
מרקו בלבול
צילום: גיל נחושתן
מומלצים