שתף קטע נבחר

אלישע לוי: "זה הזמן לנצח בבית"

מאז הגיע המאמן לבני יהודה, קבוצתו הפסידה בכל המשחקים אותם אירחה. כעת, אם ברצונו להעפיל לפלייאוף העליון, הוא חייב להשיג שלוש נקודות ביתיות מול הפועל חיפה במחזור הסיום

לא נראה טוב, לפרקים אפילו קשה לצפייה, אבל בני יהודה ניצחה אתמול (ראשון) 0:1 את נועלת הטבלה רעננה, עלתה למקום השמיני בטבלה ושמרה על הסיכוי להשתחל לפלייאוף העליון. והיכולת? בנושא הזה אין מה להרחיב.

 

לטבלת ליגת העל

 

אלישע לוי, מאמן הקבוצה, סיכם: "לא הצגנו כדורגל גדול, אבל אני חושב ששיחקנו נכון. הגענו לרוב ההזדמנויות ושלטנו ברוב המשחק. לא שיחקנו בקצב כמו שאנחנו רוצים, אבל אני שמח שבמשחק הזה אנחנו לוקחים את התוצאה והסיכוי לעלות לפלייאוף, זאת הייתה המטרה מבחינתנו ואני שמח שהגענו למצב כזה שיש לנו סיכוי, עבדנו מספיק קשה".

 

 אלישע לוי (צילום: אורן אהרוני)
לוי. עוד ניצחון והוא בפלייאוף העליון(צילום: אורן אהרוני)
 

 

כובש שער הניצחון עמית זנטי הוסיף: "זה לא היה משחק גדול שלנו, אבל יש משחקים בהם צריך לקחת בכוח ובלחימה וזה מה שעשינו. באופן אישי, אני עובד קשה באימונים ורוצה לשחק בכל משחק. כשאתה עובד קשה ומחכה בשקט להזדמנות שלך, אתה נותן למאמן שלך את הביטחון להציב אותך ב-11 ואני שמח שכך קרה".

 

במחזור הסיום של העונה הסדירה תפגוש בני יהודה את הפועל חיפה, מולה היא הוגרלה גם ברבע גמר גביע המדינה. מאז הגעתו של לוי לשכונת התקווה הקבוצה לא מצליחה לנצח בבית והיא חייבת לעשות את זה כדי לעלות לפלייאוף העליון.

 

עמית זנטי חוגג (צילום: אורן אהרוני)
זנטי. חיכה להזדמנות והרוויח(צילום: אורן אהרוני)

 

"לפי הסטטיסטיקה, אנחנו אמורים להפסיד להפועל חיפה בליגה ולנצח אותם בגביע, אבל נתונים נועדו להתיישר", אמר לוי. "עשינו ארבעה ניצחונות חשובים מאוד במקומות קשים במיוחד. מנגד, הפסדנו את כל משחקי הבית. זה הזמן לשנות את הדברים ואני מקווה שנעשה את זה במחזור הבא. הפועל חיפה קבוצה טובה. אם לא ננצח, כנראה שלא מגיע לנו".

 

גל כהן: "מאמין שרעננה תישאר בליגה"

גם חילופי המאמנים לא עזרו להפועל רעננה שהפסידה בפעם ה-13 העונה. גל כהן ערך בכורה על הקווים אחרי שניסו אביטן סיים את דרכו, אבל בשלב זה לא הצליח להביא שינוי."כולם אומרים שהם מאמינים ושהכל אפשרי, אבל צריך להסתכל למציאות בעיניים ולהבין שהמצב יותר מקשה", אמר גורם במועדון.

 

לרעננה מחכה במחזור הקרוב משחק קריטי מול הפועל כפר סבא. לפני המשחק, מתכוון כהן לקיים שיחות אישיות עם השחקנים. המאמן מנסה לשדר אמונה ואמר: חייבים להמשיך להביא למשחקים את המלחמה ואת רוח הקרב ואז יהיה סיכוי שלא נרד. אני מאמין שהפועל רעננה תישאר בליגת העל".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אלישע לוי
צילום: עוז מועלם
מומלצים