שתף קטע נבחר

 

לוי: "טדי מעניק לנו יתרון, חבל שלא נארח שם"

מאמן בית"ר ירושלים התייחס לעונש הרדיוס שבגללו תארח הקבוצה את אשדוד בטוטו-טרנר ביום ראשון. על המשך העונה: "כשיגיע הפלייאוף נעשה את המקסימום"

בית"ר ירושלים תארח ביום ראשון (20:00) את מ.ס אשדוד באצטדיון טוטו-טרנר בעקבות עונש רדיוס שספגה. לפני המשחק, דיבר המאמן רוני לוי, במסיבת עיתונאים שערכה הקבוצה.

 

"אנחנו תמיד שואפים לשחק כדורגל טוב ולנצח. רוצים לייצר המשכיות ולשמור על הפער מהמקום הרביעי ובשביל זה צריך לנצח", פתח לוי. על האתגרים הצפויים בפלייאוף העליון: "חזרנו לפלייאוף אחרי שלא היינו שם בעונה שעברה. כרגע אנחנו מתרכזים רק במשחק הקרוב. כשיגיע הפלייאוף נעשה את המקסימום".

 

הפועל כפר סבא מול בית
רוני לוי(צילום: ראובן שוורץ)

 

לוי דיבר גם על השבוע הסוער שעברה הקבוצה שכלל את ביטול מיזם האוהדים: "אני לא מתעסק בעניינים האלה ועסוק רק בהכנה המקצועית של הקבוצה. ככל שהליגה מתקדמת ומתקרבים לרגעי ההכרעה, המשחקים הופכים לקשים יותר. גם במשחקים שלנו וגם אצל היריבות. הבית חשוב לנו ומעניק לנו יתרון. לצערי, לא נוכל לארח שם. לפי מה שהבנתי יגיע הרבה קהל לתמוך בנו ולהעניק לנו אווירה ביתית".

המאמן התייחס בקצרה גם לסביבת העבודה במועדון: "הדינמיקה עם יוסי בניון, אלי אוחנה, משה חוגג ושאר הצוות טובה מאוד".

 

תמיר עדי דיבר גם הוא במסיבת העיתונאים: "באים לכל מגרש כדי להוציא מעצמנו את המקסימום. זה נראה כאילו אלירן עטר וחנן ממן איתנו מתחילת העונה, הם השתלבו מצוין".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים