שתף קטע נבחר

בני יהודה: שינויים במערך של אלישע

בעקבות הפציעה של מייאמבלה, המאמן צפוי לעשות שינויים בהרכב שייפתח הערב (ג') מול הפועל חיפה בגביע

תחושות קשות נרשמו השבוע בבני יהודה לאחר שהקבוצה שלא הצליחה להשיג את המטרה המרכזית שלה העונה: כרטיס לפלייאוף העליון. כעת הקבוצה של אלישע לוי מתכוננת למשחק רבע גמר הגביע מול הפועל חיפה בסמי עופר היום (ג', 20:15) ותנסה לנקום בה על כך שמנעה ממנה בשבת לעלות לפלייאוף העליון אחרי שהמשחק נגמר ב-0:0.

 

אחרי שהשלימה את ההכנות לקראת המשחק יצאה אמש הקבוצה לבית מלון בחיפה. הסטטיסטיקות אמנם מצביעות על כך שבני יהודה מצליחה במשחקי חוץ מאז הגעתו של אלישע לוי, אך למרות השאיפות המומנטום החיובי הוא של חיפה שעלתה לפלייאוף העליון על חשבונה ורשמה שבעה משחקים ללא הפסד.

 

 

אלישע לוי  (צילום: אורן אהרוני)
אלישע לוי (צילום: אורן אהרוני)

 

בצד המקצועי, המאמן אלישע לוי צפוי לנסות ולעלות במערך שונה ממה שהציגה הקבוצה בשבת, לאור העובדה שהתבשר על כך שאובחנה מתיחה אצל מילאלי מייאמבלה, שנפצע בחימום לפני המשחק מול הפועל חיפה והוחלף באריאל לזמי, הוא צפוי להיעדר כשבועיים. בנוסף אליו החלוץ רועי בן שמעון שרק התחיל לקבל קרדיט בהרכב, צפוי להיעדר כחודש בשל קרע בארבע הראשי.

 

כמו כן, תובע ההתאחדות ניר רשף החליט להעמיד את בני יהודה לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים במשחק מול הפועל חיפה, הדיון צפוי להתקיים מחר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים