שתף קטע נבחר

הנבחרת תיאלץ לגייס מאמן שוערים ומאמן כושר

פרסום ראשון. בלגן בנבחרת בעקבות הגבלות משרד הבריאות: אנשי הצוות של אנדי הרצוג לא יוכלו להתייצב למחנה האימונים לקראת המשחק הגורלי מול סקוטלנד. המאמן הלאומי יחמיץ שני ימי אימון בשל הבידוד. גורם בהתאחדות: "יש פה אי ודאות אחד גדול"

ההכנות של נבחרת ישראל לקראת המשחק החשוב ביותר שלה בשני העשורים האחרונים, פלייאוף מוקדמות היורו נגד סקוטלנד (26 במרץ) בעוד פחות משלושה שבועות בגלזגו, ממשיכות להסתבך.

 

ל-ynet נודע כי מאמן השוערים קלאוס לינדברגר, הנחשב לאחת הדמויות הבכירות בכוורת של אנדי הרצוג, ומאמן הכושר, בנג'מין קוגל - שניהם שוהים באוסטריה - לא יוכלו להתייצב למחנה האימונים של הנבחרת בשפיים בעוד 11 ימים.

 

אנדי הרצוג  (צילום: ראובן שוורץ)
הוא בבידוד, הצוות המקצועי לא מורשה להגיע לישראל. הרצוג(צילום: ראובן שוורץ)

מדובר במכה מקצועית קשה בעבור הנבחרת, מאחר שעתה היא תצטרך לגייס מאמן שוערים שיהיה איתה במחנה האימונים בארץ ומאמן כושר, יחד עם ערן שדו, שנמצא במחנה אימונים עם גוואנגז'ו בדובאי.

 

לינדברגר וקוגל יגיעו ישירות למחנה האימונים של הנבחרת, שיחל ארבעה ימים לפני המשחק במתקן האימונים של מידלסברו. היועץ המנטלי של הנבחרת, מרקוס רוגן, צפוי להיות זמין מאחר שהוא מגיע מארה"ב.

 

הרצוג, שהוזעק על ידי ההתאחדות להגיע כבר אתמול (חמישי), אחרי שקיבלו את האישור ממשרד הבריאות כדי שיוכל להיכנס ארצה למרות המגבלה החדשה לשבים מאוסטריה. המאמן הלאומי נכנס אתמול לבידוד בדירתו בהרצליה אחרי שנחת בארץ, ולכן הוא יחמיץ את שני ימי האימון הראשונים של המחנה בשפיים, אותם יעבירו אלון חזן ו-וילי רוטנשטיינר, שבעצמו ייצא בשבוע הבא מהבידוד.

 

אנדי הרצוג ואלון חזן באימון (צילום: ראובן שוורץ)
יחליף את הרצוג ביומיים הראשונים. חזן(צילום: ראובן שוורץ)

 

בהתאחדות ישנו חשש גדול לקראת המשחק מול סקוטלנד, שכרגע ישוחק מול קהל בהאמפדן פארק. אחד החששות הוא בין היתר כי ההגבלות יוקשחו, מה שיוביל לבעיה לחזרתם לישראל של הלגיונרים בעוד כעשרה ימים, או פרטים קטנים אחרים כמו הבאת מזון לסקוטלנד. "יש פה אי ודאות אחד גדול", אמרו גורמים בהתאחדות. "אופ"א נמצאת בבעיה וכל יום יכול להביא שינוי אחר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אנדי הרצוג
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים