שתף קטע נבחר

גיא לוזון: "לא מפתיע אותי מה שקרה"

מכבי פתח תקווה הוכיחה בניצחון על בית"ר ירושלים שהיא ראויה לחזור לליגת העל. הלוזונים חגגו בסיום, במועדון מתמוגגים מליאל עבדה: "הוא יצליח לא פחות ממנור סולומון"

שמחה אדירה במכבי פתח תקווה אחרי הפנדל של לידור כהן, ששלח את הקבוצה לחצי הגמר אחרי ניצחון בבעיטות הכרעה (3:5) על בית"ר ירושלים אתמול (חמישי) באצטדיון בנתניה. כ-300 אוהדים עודדו את השחקנים, כשמי שהצטרפו לחגיגות היו הבעלים אבי לוזון והמנהל הספורטיבי עומר גולן. מי שבלט בשמחתו מעל כולם היה ללא ספק המאמן גיא לוזון, שיודע לחגוג כשיש לו סיבה.

 

לוזון מושמץ כבר שנים, והאמת שבצדק. המאמן בן ה-44 נכשל בשלושה מועדונים גדולים (הפועל תל אביב, מכבי חיפה והאחרונה - בית"ר ירושלים), וירידת הליגה עם מכבי פתח תקווה ב-12 במאי של העונה שעברה הייתה אחד האירועים שלקח קשה במיוחד. אחרי שבאותו ערב הפסיד להפועל תל אביב ונקרא על ידי האוהדים להחזיר את המפתחות, נראה שעשרת החודשים שעברו מאז גרמו ללוזון בעיקר להתבגר. אחת ההוכחות לכך היא העובדה שבסיום המשחק ותוך כדי החגיגות, הוא הזכיר לשחקנים שלו שכבר ביום שני יש להם משחק ליגה חשוב מול אחי נצרת.

 

גיא לוזון חוגג  (צילום: ראובן שוורץ)
גיא לוזון מאושר בסיום(צילום: ראובן שוורץ)

 

"אני מאושר ומרוצה אבל לא יוצא מגדרי, זאת הייתה המטרה שלנו ולא מפתיע אותי מה שקרה", אמר המאמן באיפוק והמשיך: "תפקידנו להשלים את המשימה בליגה, ועד שלא נשלים אותה לא נדבר על ליגת העל".

 

מכבי פתח תקווה של העונה נראית לדעת רבים אפילו יותר טובה מזו ששיחק בליגת העל בעונה שעברה. מוליכת הליגה הלאומית שנמצאת בפער 13 נקודות מהמקום השלישי, משלבת בתוכה שחקנים צעירים שגדלו במחלקת הנוער, ושחקנים מנוסים שעברו דרך בכדורגל הישראלי. ליאל עבדה, מוחמד סרסור, אור בלוריאן וארד בר היה שותפים לאליפות עם הנוער בעונה שעברה, ושחקנים כמו לידור כהן ואלי בבייב מחזיקים את השלד הותיק של המועדון. בקבוצה מרוצים מעבדה בן ה-19 שכבר כבש העונה שישה שערי ליגה. "ליאל הוא היהלום שבכתר שלנו, ויהיה הצלחה מסחררת לא פחות ממנור סולומון" אמר גורם במועדון.

 

לידור כהן ואור אינברום (צילום: עוז מועלם)
הגשים חלום. כהן חוגג(צילום: עוז מועלם)

 

חוץ מלוזון, לשני שחקנים של מכבי פתח תקווה היה מה להוכיח מול הירושלמים. אור אינברום ירד לליגת המשנה כדי לשקם את הקריירה שלו מחדש, בין היתר לאחר עונה מאכזבת בבירה, ולידור כהן שלא שם חותם בבית"ר, זכה להיות זה שמדיח אותה מתואר הגביע. "לא חושב שסגרתי מעגל, כבשתי נגד בית"ר גם בעונה שעברה. שמח שעזרתי למכבי פתח תקווה לעלות שלב וזה הכי חשוב. לקחתי איתי את ההחמצה מהדקה ה-86 מאוד קשה ואמרתי לגיא שאני בועט חמישי ואני רוצה לקחת אחריות. ידעתי שזה הרגע להחזיר והחלום התגשם", אמר כהן בסיום.

 

שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים בסיום (צילום: ראובן שוורץ)
הוכיחו את עצמם. שחקני מכבי פתח תקווה (צילום: ראובן שוורץ)
 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
גיא לוזון
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים