שתף קטע נבחר

"גם באופ"א לא יודעים מה יהיה"

ראשי ההתאחדות, שנמצאים בעצמם בהסגר, עומדים בקשר עם אופ"א לקראת משחק הנבחרת בגלזגו בעוד שבועיים וחצי. ניסיונות לקצר את בידוד הרצוג, התלבטות אם להעביר את המחנה משפייים. הליגיונרים יצטרפו למחנה במידלסבורו

ראשי ההתאחדות לכדורגל מצויים בקשר רציף במהלך הימים האחרונים מול הגורמים המקצועיים באופ"א, בניסיון לפזר את הערפל סביב משחק הנבחרת בפלייאוף היורו בעוד כשבועיים וחצי בגלזגו מול סקוטלנד, והפגיעה החמורה בהכנות.

 

בשלב הזה, ראשי ההתאחדות לא עודכנו בדבר שינוי בהיערכות למשחק בסקוטלנד, אולם בשל הקשחת ההגבלות בישראל, ייתכן כי מחנה האימונים שיועד להתקיים בשבוע הבא בשפיים יעבור ליעד אחר לאחר שמחזור גומלין רבע גמר הגביע בוטל.

 

אנדי הרצוג (צילום: עוז מועלם)
אנדי הרצוג. ההכנות תקועות(צילום: עוז מועלם)

 

צמרת ההתאחדות מצויה בבידוד, כולל היו"ר אורן חסון. מאמן הנבחרת אנדי הרצוג גם הוחזר במיוחד מאוסטריה ושוהה החל מערב חמישי בבידוד, כך שלא יוכל להיות חלק מהימים הראשונים של מחנה האימונים שמיועד להיפתח בשלישי הבא בשפיים. מאמן השוערים קלאוס לינדברגר ומאמן הכושר בנג'מין קוגל תקועים באוסטריה ולא יוכלו להגיע לישראל. בהתאחדות עושים ניסיונות לקצר את הבידוד של הרצוג ל-12 ימים.

 

על פי התוכנית המקורית, שלשמה למעשה החליט הרצוג לשוב לאוסטריה מהגרלת ליגת האומות באמסטרדם, הוא היה אמור לצפות במשחקו של שון וייסמן שכבש אתמול (שבת) צמד והעלה את מאזנו ל-22 שערים בליגה האוסטרית. הליגיונרים של הנבחרת, בניגוד לשחקני ליגת העל, לא מתוכננים להגיע למחנה בארץ אלא להצטרף לחבריהם במחנה במידלסבורו לאחר שיסיימו את מחזור הליגה שצפוי להתקיים כסדרו באירופה.

 

שון וייסמן (צילום: getty images)
שון וייסמן. לא יוכל להגיע ארצה(צילום: getty images)

 

גם באי הבריטי התפרץ נגיף הקורונה, ולכן מעבר לאפשרות שהמשחק בגלזגו יתקיים ללא קהל, שחקנים מליגת העל שייצאו עם הנבחרת עשויים למצוא עצמם חוזרים ישירות לשבועיים של בידוד, בדיוק בשלבי ההכרעה של הליגה. "גם באופ"א לא יודעים מה קורה", הסבירו גורמים בהתאחדות. "אנחנו בבעיה קשה, בקשר יום יומי איתם והם יצטרכו לקבל החלטות".

 

אורן חסון (צילום: עוז מועלם)
יו"ר ההתאחדות אורן חסון. בעצמו בבידוד(צילום: עוז מועלם)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
נבחרת ישראל
צילום: עוז מועלם
מומלצים