שתף קטע נבחר

נבחרת ישראל ביטלה את מחנה האימונים שתוכנן

בהתאחדות הודיעו שהשחקנים לא יתכנסו למחנה שהיה אמור להיפתח מחר (שלישי) בבית הנבחרות. במידה שיתקיים המשחק מול סקוטלנד, הסגל יתאמן באנגליה בשבוע הבא על פי לוח הזמנים המקורי

מחנה האימונים של נבחרת ישראל לקראת המשחק מול סקוטלנד, שהיה אמור להיפתח מחר (שלישי) בבית הנבחרות, לא יתקיים בשל המצב הנוכחי.

 

במידה שאופ"א, שמקיימת מחר שיחת ועידה בהשתתפות כל ראשי הליגות באירופה, תחליט כי המשחק יתקיים במועדו (26 במרץ), תקיים הנבחרת מחנה אימונים באנגליה החל מה-22 במרץ, כמתוכנן.

 

שחקני הנבחרת (צילום: ראובן שוורץ)
המחנה בוטל, גם המשחק כנראה בדרך(צילום: ראובן שוורץ)

 

אנדי הרצוג, מאמן נבחרת ישראל, קיבל אישור מיוחד מההתאחדות לכדורגל וממשרד הבריאות לחזור הבוקר לביתו באוסטריה לנוכח המידע כי גבולות המדינה (אוסטריה) צפויים להיסגר בזמן הקרוב בשל משבר הקורונה ובקשתו לשהות עם משפחתו בימים מורכבים אלה.

 

אם אכן יתקיים משחק הפלייאוף מול הסקוטים, מה שנראה נכון לעכשיו כלל לא סביר, יחבור הרצוג לנבחרת כבר במחנה האימונים ויוביל אותה על הקווים. האפשרות הריאלית, של דחייה, עשויה להביא לסיום דרכו של האוסטרי בנבחרת. כפי שטען יו"ר ההתאחדות אורן חסון אתמול ("תישקל המשך דרכו במקרה של דחייה ארוכה"), הרצוג עלול לעזוב במידה שהמשחק יידחה מעבר לחודש יוני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ערן זהבי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים