שתף קטע נבחר

חשיפה: המכתב ששלחה הפועל חיפה לשחקניה

האדומים הוציאו את השחקנים לחופשה ללא תשלום: "הפסקת הפעילות נכפתה עלינו". במקביל, רוב קבוצות הליגה מנסות להימנע מכך ולהגיע לסיכום על קיצוץ בשכר

בזמן שלא מעט קבוצות בליגת העל מנסות להגיע לסיכום עם שחקניהן על קיצוץ משמעותי בשכר, לאור המשבר הכלכלי אליו נקלעו בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, בהפועל חיפה החליטו להוציא כבר היום (רביעי) את השחקנים לחופשה ללא תשלום. ל-ynet הגיע המכתב ששלח מנכ"ל המועדון, אורן שטרלינג, לשחקנים.

 

"בהתאם להנחיות משרד הבריאות אין לקיים פעילויות ספורט, גם לא במספר מינימלי של משתתפים. אי לכך לצערנו הרב הפסקת הפעילות שנכפתה עלינו מאלצת אותנו להודיעך על חופשה ללא תשלום, עד להודעה חדשה", כתב המנכ"ל אורן שטרלינג במייל שהעביר לשחקנים.

 

המכתב שנשלח לשחקנים ()
המכתב שנשלח לשחקנים

 

לאחר הוצאת המכתב, שוחח בעלי חיפה, יואב כץ, עם הקפטן, עדן בן בסט, בניסיון להגיע לפשרה אחרת, אבל בינתיים הצדדים עדיין בשיחות בנושא. "מדובר במגיפה עולמית שכמותה לא חווה העולם מזה 200 שנה והיא עלולה לרסק את כלכלת העולם. נדרשת הבנה של השחקנים למציאות זו כדי לא לכרות את הענף שעליו הם יושבים. אין כאן מנצחים או מפסידים, חזקים או חלשים. רק בכוחות משותפים ותוך הבנה נעבור את המשבר הזה", אמר כץ.

 

המשמעות בעצם היציאה לחל"ת היא שמשכורתם של השחקנים תיפגע באופן משמעותי לעומת השכר שהם מרוויחים כרגע, והם ייאלצו לחתום בלשכת התעסוקה ולקבל כספים מביטוח לאומי.

 

חשוב לציין כי משרד הבריאות לא הורה לקבוצות להפסיק לחלוטין את האימונים, ועדיין מאפשר את קיומם בקבוצות קטנות תוך כדי מניעת מגע ביניהם, ומרחק של שני מטרים אחד מהשני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים