שתף קטע נבחר

אפשרות: הכרזה על סיום הליגה הלאומית במאי

בכיר בהתאחדות הבהיר כי "באופ"א לא מתעסקים בליגות המשניות, יהיה קשה לקבוצות בלאומית לעמוד בחידוש העונה". בעלי הפועל ת"א: "אין באילת מגרשים ראויים"

גורמים בכירים בכדורגל הישראלי טענו אתמול כי ישנה אפשרות שגורל שתי הליגות המקצועניות לא יהיה זהה, כך שייתכן כי בישיבת המנהלת בחמישה במאי יודיעו על סיום הליגה הלאומית.

 

"באופ"א לא מתעסקים בליגות המשניות, יהיה קשה לקבוצות בלאומית לעמוד בחידוש העונה, גם לשחקנים, ולכן יש סיכוי גבוה שהלאומית תיפסק במאי, בזמן שליגת העל עוד תמתין להחלטות לגבי חזרה לאימונים מלאים", הבהיר בכיר בהתאחדות.

 

לוזון על הדשא (צילום: ראובן שוורץ)
גיא לוזון, מאמן מכבי פ"ת(צילום: ראובן שוורץ)

 

בעלי הקבוצות בליגת העל אמנם רוצים לסיים את העונה, אבל מהרגע שהועלתה האופציה לקיים טורניר מבודד, הם הסבירו כי אין סיכוי שיאשרו דבר כזה, בטח שלא באילת, בגלל התשתיות הבלתי אפשריות.

 

בשיחות עם שחקנים בכירים בליגת העל, הם אמרו כי הם לא מוכנים לשחק במגרשים שעלולים לסכן את הבריאות שלהם. "אין באילת מגרשים ראויים, זה לא רציני", הסביר בעלי הפועל ת"א שרון ניסנוב. דווקא בליגה הלאומית ההערכה כי היא לא תחודש, מאחר ואופ"א לא מתייחסת יותר מדי לליגות המשניות.

 

שרון ניסנוב (צילום: אורן אהרוני)
שרון ניסנוב(צילום: אורן אהרוני)

 

למינהלת יש את הסמכות הבלעדית להחליט אם היא מקיימת טורניר כזה או לא, גם השרה רגב הבהירה כי היא זו שתחליט אם לקבל על עצמה את הטורניר הזה, אבל היא לוקחת על עצמה סיכון כלכלי שאם הליגה לא תשוב, אחרי שנזרק לה חבל הצלה, היא תהיה בבעיה שתגרור הפסדים של 150 מיליון שקל.

 

סיום עונה במתכונת שכזו עשויה לקבל אישור מאופ"א, אבל למרות האולטימטומים של ההתאחדות האירופית, הכל תלוי בסופו של דבר בממשלות. בהולנד למשל הודיעה הממשלה על סיום העונה אתמול.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
מכבי פ"ת
צילום: אורן אהרוני
מומלצים