שתף קטע נבחר

הכדורגל חזר: באר שבע הפסידה לאשדוד

לאחר חודשיים ללא פעילות בגלל משבר הקורונה, שתי הקבוצות ערכו באצטדיון הי"א את משחק האימון הראשון בליגת העל. המארחת ניצחה 2:3 בזכות שערים של אלבי, עבודי ובריהון. ביטון וסבג כבשו למפסידה. אבוקסיס: "למרות שהתוצאה לא לטובתנו, כיף לחזור"

חודשיים לאחר שמשחקי הכדורגל בישראל הופסקו בגלל נגיף הקורונה, מ.ס אשדוד והפועל באר שבע נפגשו למשחק אימון באצטדיון הי"א באשדוד. המשחק שנשלט ברובו על ידי האשדודים הסתיים ב2:3 לזכותם, והעלה לא מעט שאלות לגבי היכולת הפושרת של שחקני הפועל באר שבע שלא ממש הופיעו.

 

שער של עמית ביטון לזכות באר שבע פתח את המשחק כבר בדקה החמישית. סמואל אלבי, נאור עבודי ופנדל של יעקב בריהון הפכו את התוצאה. נאור סבג רק צימק בפנדל. ניתן היה להרגיש היטב את ההתרגשות של אנשי אשדוד ובאר שבע לקראת המשחק, ולמרות שמדובר היה בסך הכל בהכנה, אפשר לומר בפה מלא שהכדורגל הישראלי חזר לעניינים. לשתי הקבוצות זה היה המבחן הראשון מבחינה מקצועית, ועד לפתיחת הליגה ב-30 במאי הן צפויות לערוך משחקי אימון נוספים.

 

משחק אימון מ.ס אשדוד הפועל באר שבע (צילום: אבי רוקח)
כיכב. סמואל אלאבי(צילום: אבי רוקח)

 

יוסי אבוקסיס, מאמן הפועל ב"ש אמר לאחר ההפסד: "למרות שהתוצאה לא לטובתנו, תמיד כיף לחזור לדשא. אנו מקווים לערוך עוד מספר משחקי אימון עד לתחילת משחקי הפלייאוף".

 

משחק אימון מ.ס אשדוד הפועל באר שבע (צילום: אבי רוקח)
הרבה עבודה. אבוקסיס והספסל(צילום: אבי רוקח)

 

היציע באצטדיון הי
היציע באצטדיון הי"א(צילום: אבי רוקח)

 

יוסי אבוקסיס (צילום: ראובן כהן)
ניסוי כלים מחודש. יוסי אבוקסיס(צילום: ראובן כהן)

 

זו הייתה הזדמנות טובה להתרשם מהפועל באר שבע בעידן פוסט אלונה ברקת. בעיצומו של משבר הקורונה ולאחר חילוקי דעות עם השחקנים לגבי הקיצוץ בשכר, הודיעה הבעלים על עזיבתה והעברת זכויות הניהול לנאמן עו"ד יצחק יונגר. גורמים במועדון, בהם השחקנים, ניסו להניא את ברקת מהמהלך אך זה לא צלח.

 

בצד של אשדוד לא נשמעו מרוצים כל כך מחידוש הליגה. "למען האמת לא ראיתי יותר מדי טעם בחזרה של הכדורגל במתכונת הזאת" אמר מנהל הקבוצה רפי נידם. "יש לנו רק מה להפסיד. אנחנו מתאמנים כבר הרבה זמן, בהתחלה בזוגות, וגם כשהיינו בחל"ת כל השחקנים באו – אבל היום זה מיוחד. מאז שהודענו על המשחק אנחנו מקבלים עוד ועוד הנחיות. סגרנו את כל האצטדיון, הבאנו מאבטחים ואנו פועלים על פי ההנחיות".

 

מאור מליקסון (צילום: הפועל ב
מקפיד על ההנחיות. מאור מליקסון(צילום: הפועל ב"ש)

 

שחקני הפועל ב
שחקני הפועל ב"ש מתחממים(צילום: אלי סניור)

 

שחקני הפועל ב
הופעה ראשונה מאז השחרור. חטאב(צילום: אלי סניור)

 

מהלך המשחק

כבר בדקה הראשונה מ.ס אשדוד כמעט כבשה - שלומי אזולאי בכדור פנטסטי לדין דוד שלא הצליח להבקיע. בדקה החמישית באר שבע עלתה ליתרון משער של עמית ביטון, שלא חגג עם החברים ועמד בהנחיות. בדקה ה-21 הגיע השוויון: אלבי כבש לרשת של לויטה אחרי בעיטה משוגעת. 

 

שחקני הפועל ב
לא הצליחו להראות יכולת. שחקני הפועל ב"ש(צילום: הפועל ב"ש)

 

אשדוד פתחה את המחצית השנייה בכל הכוח ועושה את המהפך משער של נאור עבודי בדקה ה-47. בדקה ה-51 השופט אלי חכמון שרק לזכות האשדודים אחרי הכשלה של ניר חסון, יעקב בריהון כבש מהנקודה הלבנה את השלישי לזכות אשדוד. בדקה ה-83 עוביידה חטאב נכנס כמחליף והשלים קאמבק לדשא לראשונה מאז השחרור מהכלא. לקראת הסיום נאור סבג המתיק את הגלולה עם פנדל משלו - 2:3 לאשדוד בסיום.

 

 

 

דקה 88, אלי חכמון שורק פנדל לזכות הפועל באר שבע! שער! נאור סבג עם השני והאחרון שנועל את המשחק בתוצאה 2:3 לאשדוד. 


פורסם לראשונה 11/05/2020 16:34

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
סמואל אלאבי
צילום: אבי רוקח
מומלצים