שתף קטע נבחר

בשורה לתל-אביביות: בלומפילד והיכלי כדורסל בחינם

בעקבות משבר הקורונה, החליטה העירייה שלא לגבות תשלום ממכבי והפועל תל אביב, מבני יהודה, עד סיום העונה. חולדאי: "מודעים לפגיעה הכלכלית של הקבוצות". גם עיריית י-ם בחרה לוותר על תשלום מקבוצות העיר

עיריית תל אביב באה לקראת קבוצות הכדורגל והכדורסל שלה, והחליטה להקצות להם את המתקנים בהם הן משתמשות ללא עלות עד סוף העונה, זאת בעקבות משבר הקורונה.

 

מדובר על אצטדיון בלומפילד בו משתמשות מכבי והפועל תל אביב, ובני יהודה, היכל מנורה מבטחים של מכבי תל אביב והיכל קבוצת שלמה של הפועל תל אביב. מדובר בחיסכון של מאות אלפי שקלים לכל קבוצה.

 

אצטדיון בלומפילד  (צילום: ראובן שוורץ)
אצטדיון בלומפילד (צילום: ראובן שוורץ)

היכל מנורה מבטחים (צילום: עוז מועלם)
היכל מנורה מבטחים(צילום: עוז מועלם)

היכל שלמה מוכן לאליפות אירופה (צילום: באדיבות חברת היכלי הספורט)
היכל קבוצת שלמה(צילום: באדיבות חברת היכלי הספורט)
 

 

"חזרת פעילות קבוצות הספורט בליגת העל הינה צעד חשוב הפורץ דרך להקלות נוספות בתחום הספורט", אמר ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי. "אנו מודעים לפגיעה הכלכלית בקבוצות הספורט המקצועניות עקב מגפת הקורונה, ובכלל זה קבוצות הכדורגל התל אביביות המשחקות בליגת העל, ועל כן הנחיתי את גורמי העירייה וחברת היכלי הספורט לבטל את תשלום דמי השימוש למשך כל תקופת הקורונה, לרבות התקופה שעוד לפנינו עד לסיום העונה. כולי תקווה שבקרוב יחזרו מתקני הספורט העירוניים להיות שוקקי אוהדים והליגות ישובו למסלולן הרגיל".

 

טדי בחינם

אחרי חולדאי, גם משה ליאון, ראש עיריית ירושלים, החליט לוותר על דמי שימוש לאצטדיון טדי שמשמש את בית"ר ירושלים והפועל קטמון, וכן את הפיס ארנה של הפועל ירושלים. "עם חזרתן של ליגות הספורט לפעילות, ובהתחשב באתגרים התקציביים שהציבה הקורונה למועדוני הספורט, הנחה ראש העיר ירושלים לאפשר למועדוני הספורט - בית"ר ירושלים, הפועל קטמון, והפועל ירושלים בכדורסל, לשחק את משחקי העונה ללא תשלום דמי שימוש", נמסר מעיריית ירושלים

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
אצטדיון בלומפילד
צילום: יאיר שגיא
מומלצים