שתף קטע נבחר

דייויס: עוליאל הובס. 0:1 לפורטוגל על ישראל

הבית האירופי-אפריקני, סיבוב ראשון: על החימר בליסבון, ז'ואו סוזה (41 בעולם) התעלל בישראלי הצעיר (928 בעולם) עם 1:6, 1:6, 2:6, והעלה את נבחרתו ליתרון במפגש אחרי שעה ו-28 דקות בלבד

 

 

לא כוחות. אחרי שהגיע לגמר אליפות אוסטרליה לנוער, ישי עוליאל הובס 3:0 ע"י ז'ואו סוזה (6:1, 6:1, 6:2) בבכורה שלו בגביע דייויס. בעקבות ההפסד, פורטוגל עלתה ליתרון 0:1 על ישראל.

 

הפורטוגלי (41 בעולם) לא התקשה לנצח את הישראלי (928 בעולם) בשלוש מערכות חלקות. עוליאל עדיין לא בשל ונראה בהלם מהמעמד, למרות שהקהל בליסבון היה ישנוני ולא נתן אווירה ביתית. סוזה לא הירבה לעלות לרשת והסתפק במשחק יעיל מהקו האחורי, הוא תיזז את הישראלי מצד לצד ולסגן אלוף אוסטרליה בנוער לא היה מענה.

 

ישי עוליאל (צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס) (צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס)
ישי עוליאל(צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס)

ז'ואו סוזה  (צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס) (צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס)
ז'ואו סוזה (צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס)

עוליאל לא השיג אפילו אייס אחד במשחק בעוד שלסוזה היה ארבעה כאלה, והוא לא היה קרוב לשבור אותו אפילו פעם אחת, בעוד שהפורטוגלי סיים עם 7/8 בנקודות שבירה. אחרי שעה ו-28 דקות בלבד, המשחק הסתיים בניצחון קליל לסוזה. אם בנבחרת הישראלית קיוו להפתעה, מהר מאוד התברר להם שהערב לא תגיע הישועה.

 

מערכה ראשונה: 1:6 לסוזה

סוזה הגיש ראשון וניצח בקלות, גם את הנקודה השנייה לקח בקלות לאחר ששבר את עוליאל - 0:2. הפורטוגלי המשיך לטייל ועלה ל-0:4 אחרי עוד שבירה, הישראלי נראה בהלם מהמעמד למרות שהקהל המקומי היה מאוד מנומנם. עוליאל התעלה על עצמו והצליח לצמק ל-1:5 בהגשה שלו, אך סוזה לא ממש נלחץ מאיבוד הנקודה, והשלים 1:6 קליל במיוחד.

 

מערכה שנייה: 1:6 לסוזה

סוזה עלה ל-0:1 אחרי ששבר את עוליאל, ובמשחקון השני שלט כל הדרך ל-0:2. הפורטוגלי שייט ל-0:4, בעוד הישראלי פשוט לא מצליח להגיב לעוצמת החבטות שלו. עוליאל איכשהו הצליח לקחת נקודה ולהימנע מ-0:6, אך זה היה רק בגלל שסוזה הוריד את הרגל מהדוושה. סוזה השלים 1:6 קליל, ובלי בעיות מיוחדות לקח את המערכה השנייה.

 

סוזה מתווכח עם השופט (צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס) (צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס)
סוזה מתווכח עם השופט(צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס)
 

 

מערכה שלישית: 2:6 לסוזה

עוליאל הציג משחק טוב יותר במערכה השלישית, והצליח למתוח מעט את הפורטוגלי כשהשווה ל-1:1. סוזה הגביר הילוך, שבר ועלה ל-1:4 בדרך לגמור את המשחק. אך הישראלי הפתיע כשלקח משחקון נוסף - 2:4. עוליאל הצליח לגרום לסוזה להזיע קצת עד שהפורטוגלי גמר את הסיפור עם 2:6.


פורסם לראשונה 03/02/2017 14:48

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס
ישי עוליאל
צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס
מומלצים