שתף קטע נבחר

דודי סלע בדרך למפגש עם רוג'ר פדרר

הטניסאי הבכיר של ישראל יתמודד באינדיאן וולס נגד הצרפתי סטפן רובר (81 בעולם) ואם ינצח הוא צפוי לפגוש את השוויצרי. סרינה וויליאמס פרשה ותאבד את המקום הראשון בדירוג העולמי

הגרלה מעניינת לדודי סלע. הטניסאי הבכיר של ישראל, שישתתף בטורניר המאסטרס אינדיאן וולס (סך פרסים 7.9 מיליון דולר) יפגוש בסיבוב הראשון את הצרפתי סטפן רובר. אם ינצח צפוי סלע להתמודד בסיבוב השני נגד לא אחר מאשר רוג'ר פדרר. 

 

סלע, שירד השבוע למקום ה-78 בעולם, יפגוש את רובר בן ה-36 המדורג במקום ה-81. השניים מעולם לא נפגשו על המגרש והישראלי יודע שניצחון יזניק אותו לקרב אטרקטיבי במיוחד, נגד הפנומן השווייצרי המדורג תשיעי.

 

האיש והאגדה. רוג'ר פדרר  (צילום: AFP) (צילום: AFP)
האיש והאגדה. רוג'ר פדרר (צילום: AFP)

תיעדר גם מטורניר מיאמי. סרינה וויליאמס (צילום: AFP) (צילום: AFP)
תיעדר גם מטורניר מיאמי. סרינה וויליאמס(צילום: AFP)

 

בטורניר משתתפים כמעט כל המדורגים הבכירים בעולם, כולל המדורג ראשון אנדי מארי והמדורג שני נובאק ג'וקוביץ'. המארגנים התאכזבו לאחר שהמדורגת הבכירה, האמריקנית סרינה וויליאמס, הודיעה על פרישה בגלל פציעה בברך. וויליאמס תיעדר גם מטורניר מיאמי, מה שיעלה לה בסופו של דבר גם באיבוד המקום הראשון בעולם.

 

"לצערי אני חייבת לפרוש מהטורנירים הקרובים", סיפרה סרינה. "אני לא מסוגלת להתאמן בגלל כאבים בברך ואני מאוכזבת שאני לא יכולה להיות שם. אשוב ברגע שאוכל". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס
דודי סלע
צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס
מומלצים