שתף קטע נבחר

 צילום: גטי אימג'ס

הגרלה נוחה לדודי סלע בווימבלדון

הטניסאי הישראלי (88 בעולם) יפגוש בסיבוב הראשון את הספרדי מרסל גרנויירס (110 בעולם) שהידרדר השנה בדירוג העולמי. פדרר, שהוגרל לאותו צד כמו ג'וקוביץ', יפתח מול דולגופולוב. נדאל נגד האוסטרלי ג'ון מילמן

הגרלה נוחה לדודי סלע בתחילת טורניר ווימבלדון, שייפתח ביום שני הקרוב. הישראלי, שנכנס אוטומטית להגרלה הראשית, יפגוש במשחק הראשון את הספרדי מרסל גרנויירס (בן 31), המדורג 110 בעולם.

 

 

סלע מגיע לטורניר מהמקום ה-88 בדירוג העולמי, בעוד יריבו סובל עד כה מעונה לא מוצלחת בלשון המעטה. הוא הפסיד בסיבוב הראשון בכל אחת מארבעת הטורנירים האחרונים בהם השתתף.

 

דודי סלע. כבר גבר על גרנויירס (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
דודי סלע. כבר גבר על גרנויירס(צילום: רויטרס)

השנים נפגשו בתחילת השנה בסיבוב הראשון באליפות אוסטרליה. סלע ניצח אז בארבע מערכות. זו הפעם הרביעית בה סלע נכנס אוטומטית להגרלה הראשית (מבלי לשחק במוקדמות), ובכל המקרים הקודמים הוא לא הצליח לעבור את הסיבוב הראשון. לשיאו הגיע סלע ב-2009, אז נעצר רק בסיבוב הרביעי.

 

מלבד הסיבוב הראשון, קשה לקרוא להמשך הטורניר שמצפה לו טיול בפארק. היריבים הבאים שימתינו לו מעבר לפינה הם ג'ון איסנר בסיבוב השני, גריגור דימיטרוב בשלישי, ורוג'ר פדרר בשמינית הגמר. כולם כמובן פייבוריטים ברורים מול סלע.

 

אנדי מארי חוגג בשנה שעברה (צילום: AP) (צילום: AP)
אנדי מארי חוגג בשנה שעברה(צילום: AP)

 

אלוף השנה שעברה והטניסאי הבכיר בעולם, אנדי מארי, יפתח מול שחקן שיעלה מהמוקדמות או נגד שחקן שקיבל כרטיס חופשי. המשוכה הרצינית הראשונה שלו תהיה כנראה ברבע הגמר, שם

הוא צפוי לפגוש את המדורג חמישי והפיינליסט מרולאן גארוס, השווייצרי סטן ואוורינקה.

 

הספרדי רפאל נדאל, אלוף הרולאן גארוס, ירצה להמשיך במומנטום. יריבו הראשון יהיה האוסטרלי ג'ון מילמן (111 בעולם). ברבע הגמר עשוי נדאל לפגוש את הקרואטי המדורג שביעי, מרין צ'יליץ', והם באותו צד של ההגרלה כמו מארי.

 

ומה עם רוג'ר פדרר אתם שואלים? השווייצרי (3), שניצח השנה ב-24 משחקים לעומת שני הפסדים בלבד, יחל את דרכו להשבת התואר מול אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני (84). פדרר, שזכה בטורניר האלה לאחרונה, עשוי לפגוש את מילוש ראוניץ' ברבע הגמר ונובאק ג'וקוביץ' בחצי הגמר. הסרבי, שמתקשה לצאת מהמשבר, יפתח נגד מרטין קליז'אן הסלובקי (44).

 

ג'וקוביץ'. ייצא מהמשבר? (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ג'וקוביץ'. ייצא מהמשבר?(צילום: AFP)

 

נשים: אוסטפנקו, קרבר והאלפ אמורות לטייל

בהיעדרה של אלופת השנה שעברה, סרינה וויליאמס, שנמצאת בהריון מתקדם, אין מועמדת מובהקת לזכייה בתואר והטוענות לכתר רבות. אחת מהן היא הגרמנייה אנג'ליק קרבר, המדורגת ראשונה בעולם ופיינליסטית השנה שעברה. היא תפתח מול עולה מהמוקדמות ואם הכל יילך כמו שצריך, יריבתה ברבע הגמר צפויה להיות הרוסייה סבטלנה קוזנצובה בת ה-32 (7 בעולם).

 

אחרי הזכייה המפתיעה ברולאן גארוס, ילנה אוסטפנקו (13), הלטבית בת ה-20, תפגוש בסיבוב הראשון את אליאקסנדרה סאסנוביץ' מבלארוס (85). הצ'כית קרולינה פלישקובה (3) יכולה לפגוש ברבע הגמר את הדנית קרולין ווז'ניאקי שמעולם לא עברה את הסיבוב הרביעי בווימבלדון. המדורגת שנייה, הרומנייה סימונה האלפ, תפתח אף היא מול עולה מהמוקדמות וברבע הגמר צפוי לה מפגש את ג'והנה קונטה המקומית, המדורגת שישית.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים