שתף קטע נבחר

יו"ר חדש לאיגוד הטניס: יוני ירום

ירום גבר בבחירות על איליה סלווקין ברוב גדול ויכהן בתפקיד בשלוש השנים הבאות: "המטרה - להחזיר את הטניס לשורשים ולהצמיח את הענף באמצעות תוכניות ארוכות טווח וצוות רחב". היו"ר היוצא, אסי טוכמאייר: "הוא האיש הנכון בזמן הנכון"

בכירי איגוד הטניס הישראלי, חברי ההנהלה ונציגי המועדונים הגיעו היום (ו') למועדון הטניס העירוני ברעננה כדי לבחור יושב ראש חדש לאיגוד. לאחר מספר שעות הסתיימה ספירת הקולות ובה נקבע כי ד"ר יוני ירום יכהן בשלוש השנים הקרובות כיו"ר איגוד הטניס בישראל.

 

ירום הוא רופא ספורט, בעל תואר דוקטור לרפואה מהאוניברסיטה העברית. הוא שימש בין היתר כרופא נבחרת ישראל בטניס וכחבר הנהלת איגוד הטניס, וכיהן כיו"ר איגוד האופניים בישראל.


יוני ירום (מימין) עם מנכ"ל האיגוד, שלמה גליקשטיין (צילום: עפרה פרידמן, איגוד הטניס) (צילום: עפרה פרידמן, איגוד הטניס)
יוני ירום (מימין) עם מנכ"ל האיגוד, שלמה גליקשטיין(צילום: עפרה פרידמן, איגוד הטניס)

 

המועמד הנוסף לתפקיד היה איליה סוולקין, איש עסקים בן 34 מנתניה. ירום גבר על סוולקין ברוב של 1,093 קולות לעומת 96 קולות בלבד. במעמד נבחרו גם 35 חברי הנהלה, ועדת ביקורת, בית הדין העליון ובית הדין המשמעתי.

 

ירום אמר אחרי הבחירה בו: "גאה ונרגש לזכות באמונם של אנשי קהילת הטניס במדינה. אני שם לנגד עיניי את המטרה להחזיר את הטניס לשורשים ולהצמיח את הענף באמצעות תוכניות ארוכות טווח וצוות רחב ובשיתוף פעולה מלא עם כל מועדוני הטניס, כדי לבנות ולהרחיב שוב את הבסיס של אחד מענפי הספורט הגדולים במדינת ישראל".

 

"דרך פעולה זו אנחנו מקווים לראות בעתיד הלא רחוק הישגים ותוצאות, הן בפן העממי והן בפן המקצועני", הוסיף ירום, "כל זאת ילווה בבניית בסיס כלכלי איתן שישרת את מטרות האיגוד במשך שנים רבות ויקנה יציבות לענף".

 

דודי סלע. רוצים להרחיב שוב את בסיס הענף (צילום: AFP) (צילום: AFP)
דודי סלע. רוצים להרחיב שוב את בסיס הענף(צילום: AFP)

 

היו"ר היוצא אסי טוכמאייר אמר היום: "הייתה לי זכות גדולה לכהן כיו"ר איגוד הטניס במשך שתי קדנציות. איגוד הטניס של היום לא דומה בשום תחום לאיגוד הטניס של לפני חמש שנים וחצי - בין אם בהתנהלות הפנימית, החיצונית והכלכלית, ובין אם בכמות האדירה של תחרויות בינלאומיות וכולי".

 

"הצלחנו להגיע להתקדמות אדירה בכל התחומים. בשנתיים האחרונות נבנתה תשתית מקצועית איתנה לשיתוף פעולה עם מרכזי הטניס, שאף קיבלה אישור מההנהלה הבינלאומית של המרכזים", ציין טוכמאייר. "אני מאחל ליוני הצלחה, הוא ללא ספק האיש הנכון בזמן הנכון, יש לו הזדמנות להתחיל דף חדש בארגון מסודר ומאורגן ולקבל החלטות מקצועיות במהירות. הצלחה שלו תהיה הצלחה של הענף כולו".

 

זה שבא וזה שהולך. ירום וטוכמאייר (צילום: עפרה פרידמן, איגוד הטניס) (צילום: עפרה פרידמן, איגוד הטניס)
זה שבא וזה שהולך. ירום וטוכמאייר(צילום: עפרה פרידמן, איגוד הטניס)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עפרה פרידמן, איגוד הטניס
יוני ירום
צילום: עפרה פרידמן, איגוד הטניס
מומלצים