שתף קטע נבחר

סטיבנס: "מדהים, לא האמנתי שזה אפשרי"

אחרי הניצחון בגמר על מדיסון קיז, הזוכה המפתיעה באליפות ארה"ב צחקה: "אולי הגיע הזמן שאפרוש". על החיבוק האמוציונאלי בסיום לאימה: "אמרו לה שזה יהיה מזל אם אגיע לרמות הגבוהות"

"זה לא יאמן, מדהים. בכנות, אם מישהו היה אומר לי שאחרי כל מה שעברתי אזכה אי פעם באליפות ארצות הברית, הייתי עונה לו שזה בלתי אפשרי". סלואן סטיבנס, שדורגה לפני חודש במקום ה-934 בעולם, השלימה אתמול קאמבק מהסרטים עם זכייה בתואר בפלאשינג מדו, אחרי ניצחון 3:6, 0:6 בגמר כל אמריקאי על מדיסון קיז.

 

מול קיז, סטיבנס פשוט שלטה מהרגע הראשון, ולא נתנה ליריבתה המדורגת במקום ה-15 בעולם שום צ'אנס. סטיבנס שברה חמש פעמים, כמעט ולא טעתה (6 טעויות בלתי מחויבות בלבד), ולמרות שלא השיגה אייס אחד, ניצחונה לא היה מוטל בספק.

 

החברות הכי טובות. סטיבנס וקיז (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
החברות הכי טובות. סטיבנס וקיז(צילום: רויטרס)

 

"לא נותנים להורים מספיק קרדיט". סטיבנס ואימה (צילום: EPA) (צילום: EPA)
"לא נותנים להורים מספיק קרדיט". סטיבנס ואימה(צילום: EPA)

 

"היא אחת החברות הכי טובות שלי בסבב", הודתה קיז. "ולשחק מולה כאן, זה משהו מיוחד במינו ואמרתי לה שחבל שלא יכול להיות תיקו בטניס. אם זה היה הפוך, והיא הייתה זוכה, אני בטוחה שהיא היתה יושבת לצידי גם כן וצוחקת. אמרתי למדיסון שאולי הגיע הזמן שאפרוש, אחרי כל מה שעברתי".

 

בסיום הגמר, סטיבנס נצפתה עולה ליציע ומחבקת את אימה. "עברנו מסע ארוך ביחד", הסבירה. "אני חושבת שהורים לא מקבלים יותר מדי קרדיט. כשהייתי קטנה, היא לקחה אותי לאקדמיית טניס ואמרו לה שזה יהיה מזל אם אני אגיע לרמות הגבוהות. קיבלתי את כל התמיכה ממנה להמשיך והיא עודדה אותי לאורך כל הדרך".

 

ומה היה למפסידה להגיד? "לא שיחקתי את הטניס הכי טוב שלי וזה מאכזב", סיכמה קיז. "סלואן היתה במיטבה, ואם הייתי חייבת להפסיד - אז עדיף מולה. הייתה לי שנה מאוד מעניינת, התחלה קשה, עם ניתוח באמצע, אבל בכל הזמן הזה היה לי צוות נהדר שתמך בי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים