שתף קטע נבחר

גביע דייויס: לשם יפתח מול דימה

המחבט מספר 2 של ישראל יוציא לדרך את המפגש מול רומניה (ו', 13:00). בהמשך: סלע מול פרונזה, המדורג במקום ה-600 בעולם

מפגש גביע דייויס בין ישראל לרומניה, במסגרת ההישרדות בבית האירופי-אפריקאי מספר 1, יפתח מחר (שישי, 13:00) באצטדיון קנדה ברמת השרון.

 

היום נערכה הגרלת סדר המשחקים ונקבע כמי שיוציאו לדרך את ההתמודדות יהיו עידן לשם (285 בעולם) ודרגוס דימה (463), המחבט מספר 1 של רומניה. מיד לאחריהם יעלו הטניסאי הבכיר של ישראל, דודי סלע (67 בעולם) וניקולה פרונזה (600) הרומני.

 

בשבת (החל מ-14:00) יתקיים משחק הזוגות, כשיוני ארליך ודודי סלע יתמודדו מול ואסיל אנטונסקו (651) ובוגדן בורזה (803). ביום ראשון (החל מ-15:30) ייפגשו תחילה המדורגים הבכירים ולאחריהם מספרי 2 של שתי הנבחרות.

 

את ישראל יוביל בפעם הראשונה הקפטן החדש, הראל לוי, שבחר להישאר עם הסגל שהובס 5:0 בחודש שעבר מול אוקראינה. לוי: "אני לא אוהב לדבר על ציפיות, נגיע למשחק הראשון וננסה לעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים. כל משחק הוא קשה ודירוגים בדייויס בטלים ב-60 כשכולם משחקים בשביל הדגל והמדינה".

 

"אנחנו הפייבוריטיים". ארליך (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"אנחנו הפייבוריטיים". ארליך(צילום: ראובן שוורץ)

 

סלע התייחס לכך שבשנה הבאה עובר הדייויס למתכונת של שלוש מערכות וישוחק יומיים בלבד: "לקהל זה יותר קל. ביולי-אוגוסט לראות חמישה סטים זה מאוד קשה".

 

ארליך סיכם: "כולם יודעים את החשיבות של המשחק ומקווה שגם הקהל יגיע לתמוך. במרוצת השנים הם היו האס שלנו. מקווה שנעשה את העבודה כי אנחנו פייבוריטיים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
עידן לשם
צילום: אורן אהרוני
מומלצים