שתף קטע נבחר

שראפובה נחקרת בעקבות חשד להונאת נדל"ן

הטניסאית הרוסייה שוב מסתבכת: על פי החשד של משטרת הודו, המדורגת ראשונה בעולם לשעבר נעזרה בשמה כדי לשווק קומפלקס דירות יוקרתי שמעולם לא נבנה

הטניסאית מריה שראפובה ממשיכה להסתבך. אחרי שהושעתה לתקופה ממושכת בגלל שימוש בחומרים אסורים, המדורגת ראשונה בעולם לשעבר נחקרת על ידי משטרת הודו אחרי שנקשרה למקרה הונאה.

 

על פי החשד שראפובה נעזרה בשמה כדי לשווק באמצעות חברת הנדל"ן הומסטד פרויקט ייחודי בהודו במסגרתו היה אמור להיבנות קומפלקס דירות יוקרתי, שהציע בין היתר אקדמיה לטניס ושירותים נוספים.

 

מריה שראפובה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
מריה שראפובה(צילום: רויטרס)

 

שראפובה נסעה חמש פעמים להודו ב-2013 כדי לשווק את הפרויקט, והצליחה לגייס קונים שרכשו את הדירות בסכומים גבוהים. אלא שעד היום, שום דבר לא נבנה באתר המיועד.

 

פיוש סינג, עורך הדין המייצג את אחד הרוכשים, אמר אתמול כי שראפובה הייתה הסיבה שאנשים רבים החליטו להיכנס להרפתקה הזאת. הוא הביא כדוגמא את הלקוחה שלו, ששילמה 5.3 מיליון רופי (81,678 דולרים) ב-2013.

 

בשלוש השנים הבאות היא רדפה אחרי החברה הקבלנית ורצתה לראות את הנכס, ומשלא נענתה פנתה לרשויות. גורם במשטרת הודו סיפר ש"אחראים נוספים לפרויקט נמצאו אשמים בסעיפים דומים, אך בינתיים לא התבצעו מעצרים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים