שתף קטע נבחר

הפסד כואב לדודי סלע מול ורדאסקו בדוחא

הטניסאי הישראלי ניצח במערכה הראשונה 4:6, והוביל 2:4 כשההגשות שלו, אבל הפסיד בסופו של דבר בסט השני והשלישי 6:4, 6:0 לספרדי המדורג 35 בעולם

עונת 2018 בטניס יצאה היום (שני) לדרך. דודי סלע ספג הפסד כואב בסיבוב הראשון של טורניר דוחא בקטאר מול פרננדו ורדאסקו הספרדי, המדורג 35 בעולם, בתוצאה 4:6, 6:4, 6:0 - במשחק שכלל 15 שבירות.

 

עבור סלע, המדורג 68 בעולם, היה זה המפגש הרביעי בקריירה עם ורדאסקו. שני המפגשים הראשונים הסתיימו לטובתו של הספרדי, אך במפגש הקודם, בסיבוב השני של אליפות אוסטרליה ב-2016, הייתה ידו של הישראלי על העליונה.

 

דודי סלע (צילום: AFP) (צילום: AFP)
דודי סלע(צילום: AFP)

 

גם הפעם סלע פתח טוב את המשחק, כשהשיג שבירה ראשונה במשחקון השני. ורדאסקו החזיר מיד והשווה ל-2:2. הוא השיג שבירה נוספת במשחקון החמישי, אבל הישראלי השיג שתיים משלו (במשחקון השמיני והעשירי) ולקח את המערכה עם 4:6.

 

למרות המערכה הראשונה המוצלחת, בשנייה סלע לא הצליח להמשיך במומנטום ונשבר כבר בפתיחתה. גם הפעם התשובה לא איחרה לבוא והישראלי מיד תיקן עם שבירה משלו כדי להשוות ל-1:1. מי שחשב שנדנדת השבירות הסתיימה כאן, טעה. אחר כך הגיעו עוד שתיים הדדיות, אבל במשחקון החמישי סלע החליט לעשות לזה סוף והצליח לשמור על משחקון ההגשה שלו ולעלות ל-2:3.

 

פרננדו ורדאסקו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
פרננדו ורדאסקו(צילום: AFP)

 

אם זה לא מספיק, הישראלי שבר פעם אחת נוספת, אבל ורדאסקו לא הרים ידיים כל כך מהר, שבר פעמיים והצליח לקחת את המערכה השנייה עם 4:6 משלו. זה כבר גמר את סלע שהפסיד 6:0 במערכה השלישית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים