שתף קטע נבחר

פדרר השווה את שיא הנצחונות הרצופים בפתיחת עונה

הפנומן השוויצרי העפיל לחצי הגמר באינדיאן וולס והגיע לניצחון ה-16 ברציפות מתחילת העונה, רצף זהה לזה שהוא עצמו קבע ב-2006. בחצי הגמר יפגוש את בורנהצור'יץ' הקרואטי

עדין מושלם. המדורג ראשון בעולם רוג'ר פדרר, עלה הלילה (שישי) לחצי גמר טורניר המאסטרס באינדיאן וולס (המחלק פרסים על סך כ-8 מיליון דולר) לאחר שגבר 5:7, 1:6, על היון צ'ונג הדרום קוריאני.

 

זה היה הניצחון ה-16 ברציפות של השוויצרי מתחילת השנה ובכך הוא השווה את פתיחת העונה הטובה ביותר בקריירה המפוארת שלו, עונה שנפתחה עם הנפת גביע הגראנד סלאם ה-20 שלו, כשזכה באליפות אוסטרליה הפתוחה. בפעם הקודמת שקבע רצף כזה היה זה בעונת 2006. העפלה לגמר, אם כך, תסדר לפדרר שמחה כפולה - הזדמנות לזכות בעוד תואר ושבירת שיא נוסף.

רוג'ר פדרר אינדיאן וולס (צילום: AFP)
רוג'ר פדרר. לא מפסיק לשבור שיאים(צילום: AFP)

 

ואם כל זה לא מספיק, בתום המשחק שערך שעה ו-23 דקות, הוא גם הבטיח את הישארותו בפסגה גם בדירוג הבא שיפורסם ביום שני הקרוב, כאשר במשחק הבא ממתין לו בורנה צ'וריץ' הקרואטי. המדורג 49 בעולם ניצח את קווין אנדרסון הדרום אפריקאי 6:2, 4:6, 6:7 (3).

 

"אני מאוד שמח לנצח", סיפר פדרר בסיום. "זה היה משחק טוב, זה התחיל מעולה, אבל בהמשך הייתי צריך להיאבק. מצאתי את הדרך שלי והייתי עקבי. היתה לי שבירה גדולה בתחילת הסט השני ואני חושב שזה היה המפתח למשחק כולו".

 

פיט סמפראס אינדיאן וולס (צילום: AFP)
(צילום: AFP)

 

אצל הנשים, השחקנית שמהווה את ההפתעה הגדולה ביותר העונה - ממשיכה בשלה: הרוסיה דריה קסאטקינה בת ה-20, ממשיכה להיות השם החם ביותר העונה. לאחר שהגיעה לגמר בדובאי, היא מסמנת ווי גם על חצי הגמר באינדיאן וולס. הפעם גברה קסאטקינה (20) ללא תנאי על הגרמניה אנג'ליק קרבר (10) 0:6, 2:6 תוך 58 דקות בלבד. בחצי הגמר היא תפגוש עוד משוכה גבוהה, את ונוס וויליאמס האמריקאית שגברה 3:6, 2:6 על קרלה סוארס נבארו הספרדיה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים