שתף קטע נבחר

טורניר מיאמי: אוסטפנקו וסטיבנס בגמר הנשים

הלטבית גברה על ההפתעה הגדולה דניאל רוז קולינס בשתי מערכות ותיאבק על התואר מול המדורגת 13 בטורניר, שנחלצה מפיגור מערכה מול ויקטוריה אזרנקה

טורניר מיאמי בטניס (המחלק פרסים על סך כ-8 מיליון דולר) מגיע אל שלבי ההכרעה שלו. הלילה (בין חמישי לשישי) הושלמה תמונת חצאי גמר הגברים ונקבעו העולות לגמר הנשים, שיפגיש את ילנה אוסטפנקו (5 בעולם) וסלואן סטיבנס.

 

בחצי הגמר פגשה אוסטפנקו את דניאל רוז קולינס (93), ההפתעה הגדולה של השבוע האחרון. הלטבית עבדה קשה מול המקומית, בעיקר במערכה הראשונה, אך בסופו של דבר השיגה את הניצחון בשתי מערכות - 6:7(1), 3:6.


ילנה אוסטפנקו חוגגת (צילום: EPA)
ילנה אוסטפנקו חוגגת. "ידעתי שיהיה קשה"(צילום: EPA)

 

"ראיתי את המשחקים הקודמים שלה וציפיתי שיהיה משחק קשה", סיפרה אוסטפנקו בסיום. "היא משחקת בצורה מרשימה וגם היתה לה נקודת מערכה, אבל עבדתי על הצד המנטאלי שלי, התחלתי להיות יציבה יותר והנה אני כאן".

 

יריבתה בגמר, תהיה כאמור סטיבנס, המדורגת 13 בטורניר, שעצרה את הקאמבק של ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית. האחרונה היתה כבר ביתרון מערכה, אך סטיבנס התעשתה ולקחה בקלות יחסית את שתי המערכות הבאות בדרך לניצחון 6:3, 2:6, 1:6.

 

סלואן סטיבנס חוגגת (צילום: AFP)
סלואן סטיבנס. עצרה את אזרנקה(צילום: AFP)

 

אצל הגברים עבר פבלו קארניו בוסטה את קווין אנדרסון. הספרדי המדורג 8 בעולם, ניצח 4:6, 7:5, 6:7 (6), את הדרום אפריקאי (19). יריבו הבא יהיה אלכסנדר זברב הגרמני המדורג רביעי בעולם, שניצח את הקרואטי בורנה צ'וריץ', (29) עם 4:6, 4:6.

 

כפי שנקבע אתמול, בחצי הגמר השני יפגשו חואן מרטין דל פוטרו הלוהט, שמגיע עם רצף של 15 ניצחונות מתחילת השנה, את ג'ון איזנר, המדורג 19 בעולם.

 

 

אלכסנדר זברב (צילום: AFP)
אלכסנדר זברב. רוצה גמר(צילום: AFP)

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים