שתף קטע נבחר

סרינה וויליאמס על התלבושת: "תמיד רציתי להיות גיבורת על"

הטניסאית שנעדרה מגראנד סלאם במשך שנה וחצי, עלתה לסיבוב השני ברולאן גארוס ועוררה עניין רב גם עקב הבגד השחור והמיוחד אותו לבשה. "קוראת לזה חליפת הווקאנדה - אשת החתול שלי", אמרה

כל מי שצפה אתמול (שלישי) במשחקה של סרינה וויליאמס, בסיבוב הראשון של הרולאן גארוס, בו היא ניצחה את קריסטינה פלישקובה 6:7(4), 4:6, בוודאי לא היה יכול להתעלם מהתלבושת השחורה הצמודה, עם הפס האדום, שכבר זכתה לכינוי "חליפת אשת החתול".

 

וויליאמס בת ה-36, שדורגה בעבר במקום הראשון בעולם, חזרה לראשונה לגראנד סלאם אחרי היעדרות של כמעט שנה וחצי עקב חופשת לידה. במהלך תקופה זו היא סבלה מתסחיף ריאתי ונפיחות של דם קרוש בבטנה. ההיעדרות הארוכה הובילה אותה עד למקום ה-451 בעולם והיא נכנסה לטורניר רק בזכות כרטיס חופשי שקיבלה.

 

סרינה וויליאמס רולאן גארוס  (צילום: רויטרס)
סרינה וויליאמס עם התלבושת המדוברת(צילום: רויטרס)

 

לאחר המשחק היא הסבירה בחשבון האינסטגרם שלה את הבחירה האופנתית הלא שגרתית: "האימהות שהתקשו להתאושש מהלידה - הנה לכן. אם אני יכולה לעשות את זה, גם אתן. אוהבת את כולכן".

 

אלא שיותר מאוחר, במסיבת העיתונאים היא סיפקה הסבר קצת שונה: "תמיד רציתי להיות גיבורת על ואני קוראת לזה חליפת הווקאנדה - אשת החתול שלי", סיפרה סרינה. היא עוצבה לפני שיצא הסרט 'פנתר שחור' וזה כיף לי ללבוש אותה וגם נוח. אני מלכה מווקאנדה אולי. בכל מקרה,  אני תמיד חיה בעולם של פנטזיה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
סרינה וויליאמס
צילום: רויטרס
מומלצים