שתף קטע נבחר

תתכוננו: מונדיאל טניס ב-2020

גביע העולם בכדורגל לא מספיק לכם? אז בעוד שנתיים יהיה לכם עוד אחד כזה, אחרי שמארגני סבב ה-ATP הודיעו על חידוש המפעל בספורט הלבן. הפורמט עדיין לא התגבש, אבל צפוי לכלול 24 נבחרות, לחלק נקודות דירוג אישיות ופרסים בסך 12.83 מיליון אירו

מונדיאל 2018 בכדורגל נמצא בעיצומו, והיום (שלישי) התבשרנו שהחל מ-2020 נקבל אותו גם בענף אחר - בטניס.

 


 

סבב הטניס לגברים (ATP) הודיע על תחרות חדשה, "גביע העולם", שתתקיים החל מעוד שנתיים. על פי ההודעה לעיתונות, האירוע הזה "ישנה את פני הסבב העולמי ויגביר את העניין סביבו".

 

רולאן גארוס רפאל נדאל דומיניק תים (צילום: רויטרס)
נדאל. בקרוב יתמודד על תואר חדש(צילום: רויטרס)

 

פורמט התחרות עדיין לא ידוע, וכך גם השינויים הנוספים שמתוכננים להגיע בעקבותו בגביע דייוויס. מונדיאל הטניס ייערך בשיתוף פעולה מלא עם איגוד הטניס האוסטרלי ויכלול 24 נבחרות.

 

לאחר שכבר נמצא המימון הכספי, הוחלט שהטורניר המיוחד יחלק פרסים בסך 12.83 מיליון אירו, והשחקנים שדואגים כי הטורניר יפגע בדירוג העולמי שלהם - יכולים להירגע, כי הטורניר החדש יעניק גם נקודות דירוג אישיות.

 

רוג'ר פדרר בפעולה (צילום: EPA)
אנחנו מקווים שלא יפרוש עד אז. פדרר(צילום: EPA)

 

נשיא ה-ATP, כריס קרמודי, אמר: "האירוע הזה יאפשר לנו לפתוח את העונה עם אירוע גדול, עם השפעה מינימלית על לוחות הזמנים הקיימים. אנו מאמינים שלאירוע כזה יש פוטנציאל עצום, ואנחנו מצפים לעבוד עם איגוד הטניס האוסטרלי ולהביא את החזון שלנו לידי ביטוי".

 

גביע העולם בטניס הוא ממש לא חידוש. הוא שוחק מ-1978 ונמשך עד 2012, אך הופסק בגלל היעדר חסות, אך הפעם מאמינים כי המתכונת החדשה והכספים שהושגו יהפכו אותו לחגיגת טניס גדולה, לא פחות ממונדיאל הכדורגל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים