שתף קטע נבחר

רוג'ר פדרר בחצי גמר טורניר באזל

המדורג שלישי בעולם ניצח את ז'יל סימון 6:7 (1), 6:4, 4:6 אחרי יותר משעתיים וחצי. גם אלכסנדר זברב בין ארבעת האחרונים בשווייץ. אצל הנשים: סטיבנס מול פלישקובה וברטנס מול סביטולינה בחצי הגמר בסינגפור

המדורג שלישי בעולם, רוג'ר פדרר, עלה הערב (שישי) לחצי גמר טורניר באזל הביתי אחרי ניצחון לא פשוט, 6:7 (1), 6:4, 4:6 על הצרפתי ז'יל סימון. פדרר, שהיה זקוק לשעתיים ו-34 דקות כדי לעבור את סימון, יפגוש בשלב הבא את המנצח במשחק בין דניל מדבדב לסטפנוס ציציפאס.

 


 

גם המדורג חמישי בעולם אלכסנדר זברב הגרמני הבטיח מקום בין ארבעת האחרונים, אחרי 5:7, 3:6 על המדורג 26 רוברטו באוטיסטה אגוט הספרדי. הוא יתמודד מול המדורג 93 בעולם, מריוס קופיל הרומני, שניצח 6:7 (6), 5:7 את טיילור פריץ האמריקני (57).

 

רוג'ר פדרר (צילום: EPA)
רוג'ר פדרר. ניצחון קשה בדרך לחצי הגמר(צילום: EPA)

 

בטורניר גמר הסבב אצל הנשים, סלואן סטיבנס האמריקנית בכושר שיא. סטיבנס הביסה ללא קושי 3:6, 3:6 את המדורגת שנייה בעולם, הגרמנייה אנג'ליק קרבר, כדי לתפוס את ראשות הבית האדום עם מאזן מושלם ולעלות לחצי הגמר - שם היא תפגוש את קרולינה פלישקובה. סטיבנס (6 בעולם) נזקקה לשעה ו-42 דקות כדי לנצח את קרבר, תוך שהיא מנצלת מספר גבוה של 38 טעויות בלתי מחויבות של יריבתה. 

 

מי שעלתה איתה מהבית האדום לחצי הגמר היא קיקי ברטנס ההולנדית, שניצלה פרישה של אלופת ארה"ב, נאומי אוסקה, בשל פציעה (אחרי 3:6 במערכה הראשונה). ברטנס, שתפגוש בחצי הגמר את אלינה סביטולינה, נכנסה לטורניר היוקרתי בזכות פרישה של המדורגת ראשונה בעולם, הרומנייה סימונה האלפ.

 

סלואן סטיבנס סינגפור (צילום: EPA)
ניצחון מרשים. סטיבנס(צילום: EPA)

 


פורסם לראשונה 26/10/2018 17:53

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים