שתף קטע נבחר

אחרי כחצי שנה: דודי סלע חוזר למגרשים

הטניסאי הישראלי (239 בעולם) בן ה-33 לא מוכן עדיין לוותר על הקריירה וישוב להתחרות לראשונה מאז חודש יולי. הוא יתמודד בסיבוב הראשון של טורניר ברוני באוסטרליה מול טריסטן למאסין מצרפת

הוא חוזר. לאחר שרבים כבר הימרו על פרישתו ובתום תקופה ארוכה שלא שיחק, הטניסאי הבכיר של ישראל, דודי סלע, שהידרדר בחודשים האחרונים למקום ה-239 בעולם, חוזר למגרשים.

 

סלע בן ה-33 לא שיחק מאז טורניר ניופורט בארצות הברית ביולי האחרון, אז הפסיד ברבע הגמר, כשפציעה טורדנית בשורש כף היד מנעה ממנו לחזור. בטורניר ווימבלדון האחרון הוא נבדק, שם התגלה כי באחד הוורידים בזרוע לא זורם דם.

 

חוזר למגרשים. סלע (צילום: AFP) (צילום: AFP)
חוזר למגרשים. סלע(צילום: AFP)

 

אלא שסלע לא היה מוכן לוותר על הקריירה שלו כל כך מהר ובחודשים האחרונים התלבט איך לפתור את הבעיה. בסופו של דבר, הישראלי נאלץ לעבור ניתוח כדי לסדר זאת ובחודשיים האחרונים חזר בהדרגה לאימונים עד שהרגיש מוכן לשוב למגרשים.

 

הטורניר הראשון של סלע יהיה כבר השבוע בברוני שבאוסטרליה, טורניר מסבב הצ'לנג'ר המחלק פרסים על סך 54,160 דולר. בהגרלה שנערכה היום (ראשון) קיבל סלע בסיבוב הראשון את טריסטן למאסין הצרפתי, המדורג 300 בעולם.

 

דודי סלע במשחק (צילום: EPA)
לא שיחק מאז חודש יולי. סלע בווימבלדון האחרון(צילום: EPA)

 

צריך לזכור שסלע, שהגיע בשיאו למקום ה-29 בעולם, מכיר מצוין את סבב הצ'לנג'ר וגם נוטה להצטיין בטורנירים הקטנים. במהלך הקריירה זכה הישראלי ב-22 תארים כאלו ועכשיו הוא מחפש את ה-23 במספר.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים